افزودن Google Bard AI به پیام‌ها می‌تواند نحوه ارسال پیامک را برای همیشه تغییر دهد

افزودن Google Bard AI به پیام‌ها می‌تواند نحوه ارسال پیامک را برای همیشه تغییر دهد

چت ربات آزمایشی هوش مصنوعی گوگل بارد ممکن است در آینده نزدیک به برنامه پیام‌های Google بیاید – و این نوید می‌دهد که چند ارتقای عمده را در چت‌های مبتنی بر تلفن شما ایجاد کند.

راهنمایی ها Assembler Debug این ویژگی را در کد بتا برنامه پیام‌های Google کشف کرد. ویژگی های تقویت شده با هوش مصنوعی هنوز در دسترس نیستند و Assembler Debug بیان می کند که به نظر نمی رسد کار کند. با این حال، بر اساس تصاویر فاش شده، می‌توانید از Bard برای کمک به نوشتن پیام‌های متنی و همچنین ترتیب قرار ملاقات و ایجاد پیامی که بیمار با رئیس خود تماس می‌گیرد، در کنار سایر مکالمات دشوار استفاده کنید.

Bard در Google Messages همچنین می‌تواند به ترجمه مکالمات و شناسایی تصاویر و همچنین کشف علایق کمک کند. این کد نشان می‌دهد که می‌تواند توصیه‌های کتاب و ایده‌های دستور پخت را نیز ارائه دهد.

با توجه به بررسی کد آن، اعتقاد بر این است که برنامه از داده های موقعیت مکانی و اطلاعات چت گذشته شما برای کمک به ایجاد پاسخ های دقیق استفاده می کند. با این حال، می‌توانید با فشار دادن طولانی بازخورد به پاسخ Bard با انگشت شست بالا یا پایین، و همچنین کپی کردن، فوروارد کردن و دلخواه پاسخ‌های آن را ارائه دهید، بنابراین به هوش مصنوعی کمک می‌کنید تا در صورت مناسب بودن پاسخ، یاد بگیرد.

بیشتر ببین

نام رمز پروژه “Penpal” در نسخه بتا (۲۰۲۴۰۱۱۱_۰۴_RC00) برنامه پیام‌های Google ذکر شده است. مطابق با ۹to5 بینش های گوگل از کد بتا، با انتخاب گزینه “مکالمه جدید” می توان به Bard دسترسی پیدا کرد که به شما امکان می دهد Bard را به عنوان یک گزینه چت مستقل انتخاب کنید.

برای استفاده از آن باید هجده ساله باشید و مکالمات با Bard در برنامه پیام‌ها بر خلاف پیام‌هایی که با مخاطبینتان رد و بدل می‌شود، سرتاسر رمزگذاری نمی‌شوند یا به عنوان خصوصی تلقی نمی‌شوند. بنابراین ممکن است بخواهید از ارسال پیام های شخصی یا حساس از طریق برنامه زمانی که Bard فعال است، خودداری کنید.

گوگل بیان می کند که تاریخچه چت برای کمک به ارتقای بارد به مدت هجده ماه نگهداری می شود و می تواند توسط یک انسان بررسی شود، اما هیچ اطلاعاتی با حساب شما بیش از سه سال مرتبط نیست. گوگل توصیه می کند به بارد چیزی نگویید که دوست ندارید دیگران ببینند. مکالمات با Bard می تواند توسط Google بررسی شود اما برای سایر کاربران قابل دسترسی نیست. با این حال، هر زمان که بخواهید می‌توانید سابقه چت خود را با Bard حذف کنید، که حذف داده‌ها ۷۲ ساعت طول می‌کشد.

پژواک های آلو

گنجاندن Bard AI در برنامه Messages کمی یادآور پروژه گذشته است Google Alloکه شامل دستیار گوگل در هر دو درخواست مستقل و چت. این سرویس در سال ۲۰۱۹ تعطیل شد، اما می‌توانست به نوعی از طریق این ادغام Bard ادامه یابد.

هنگامی که مستقیماً از Bard پرسیده شد، گفت: “در حالی که در حال حاضر نمی توانم به طور قطعی بگویم، نشانه های قوی وجود دارد که ممکن است در آینده با پیام های Google RCS در دسترس باشم.”

بارد سپس ادامه داد که ادغام با پیام‌های Google در مارس ۲۰۲۳ آزمایش می‌شود و عملکرد با قابلیت‌های بارد برای پردازش زبان، تولید متن و پاسخ‌گویی به سؤالات و همچنین خلاصه‌سازی اطلاعات که آن را برای بهبود پیام‌ها مناسب می‌سازد، مطابقت دارد.

ادغام هوش مصنوعی در برنامه‌های پیام‌رسان، اشتیاق بسیاری از شرکت‌ها را برای القای فناوری‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند آینده‌شان نشان می‌دهد که ویژگی‌های Galaxy AI سامسونگ نمونه‌ای اخیر است. با این حال، گوگل با ابزارهای هوش مصنوعی در تلفن های خود غریبه نیست و ویژگی هایی مانند Magic Eraser، Photo Unblur یا Live Translate همگی از اجزای اصلی دستگاه های پیکسل هستند.

پیامدهای افزودن هوش مصنوعی به پیام‌ها نیز جذاب است، به این معنی که شما هرگز نمی‌دانید که این پاسخ متفکرانه یا ایده تاریخ خارق‌العاده توسط یک انسان یا دستیار هوش مصنوعی او طراحی شده است.

اگرچه گنجاندن Bard در برنامه پیام‌رسانی گوگل هنوز در دسترس نیست و تاریخ انتشار آن نیز اعلام نشده است، گوگل می‌تواند تصمیم بگیرد که پروژه را ادامه ندهد. گوگل می تواند مسیر سامسونگ را طی کند و عملکرد خود را به یک ویژگی مبتنی بر اشتراک تبدیل کند. با این حال، همه اینها در حال حاضر حدس و گمان است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم Bard دقیقاً چقدر برنامه Messages را در آینده تغییر خواهد داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/google-bard-ais-addition-to-messages-could-change-the-way-we-text-forever

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *