افشای اچ پی، سبک ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان را فاش کرد

افشای اچ پی، سبک ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان را فاش کرد

بر اساس گزارش ها، اچ پی در حال کار بر روی دنباله Omen Transcend 16 خود است لپ تاپ بازی: Omen Transcend 14 بسیار باریک.

تصاویر و برگه مشخصات کامل توسط فاش شده است گزارش ویندوز آشکار شدن دستگاه تقریباً ۳٫۵ پوند (حدود ۱٫۶ کیلوگرم) وزن و کمتر از نیم اینچ ضخامت (به طور دقیق ۱۸ میلی متر) خواهد بود. Transcend 16 در مقایسه با وزن ۴٫۷۹ پوند و ضخامت ۰٫۷۸ اینچ به طور قابل توجهی سنگین تر است. علیرغم فرم لاغرتر، به نظر می رسد HP از عملکرد خود عقب نشینی نخواهد کرد زیرا ممکن است لپ تاپ قدرت مناسبی در داخل خود داشته باشد.

شایان ذکر است که منبع نشت به نظر می رسد یک کیت مطبوعاتی باشد. یکی از تصاویر به جرأت اعلام می کند که این لپ تاپ “سبک ترین لپ تاپ بازی ۱۴ اینچی جهان” است.

بیشتر ببین

دستگاه روی یکی از این دو کار خواهد کرد دریاچه شهاب سنگ پردازنده هایی با قدرتمندترین گزینه Intel Core Ultra 9 185H است. این پردازنده که از ۱۶ هسته، ۲۲ رشته و حافظه نهان ۲۴ گیگابایتی تشکیل شده است، حداکثر سرعت کلاک ۵٫۱ گیگاهرتز دارد. این کارت گرافیک با یکی از سه کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX – بهترین آنها RTX 4070 است. سایر مشخصات سخت افزاری قابل توجه شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم (درست مانند مدل قدیمی) و همچنین حداکثر حجم ذخیره سازی ۲ ترابایت است. .

طراحی تغییر کاربری

در رابطه با طراحی آن، Windows Report اشاره می‌کند که Transcend 14 شباهت‌های زیادی با نسخه قبلی دارد، اگرچه برخی تنظیمات انجام شده است.

برای مثال، سمت چپ لپ‌تاپ دارای یک پورت USB-C در کنار جک هدفون است، در حالی که مدل قدیمی‌تر دارای دو پورت است. به نظر می رسد دومی به پشت منتقل شده است، جایی که فضا را با ورودی HDMI به اشتراک می گذارد. در سمت راست، به جای یک پورت، دو پورت USB-A خواهید دید.

صفحه کلید نیز کمی متفاوت است زیرا کلیدهای جهت دار بالا/پایین به نیمه کلید تغییر یافته است. به‌علاوه ترک‌پد اکنون به جای نشستن کمی به سمت چپ، در وسط است.

لپ‌تاپ بازی به این لاغر می‌تواند بسیار خوشمزه باشد. با قضاوت بر اساس تصاویر این قطعه، اچ پی در تجهیز رایانه خود به سیستم خنک کننده قوی متشکل از درگاه های تهویه در پشت و فن ها در پایین دقت زیادی به خرج می دهد. به نظر می رسد Transcend 14 روی یک جفت پایه لاستیکی قرار دارد و جریان هوای مناسب را تضمین می کند. همچنین یک برنامه داخلی وجود خواهد داشت که به کاربران اجازه می دهد سیستم خنک کننده داخلی را کنترل کنند. می توانید انتخاب کنید که فن GPU در هنگام بازی سخت تر از فن CPU کار کند.

دسترسی

در مورد صفحه نمایش، مدل جدید صفحه نمایش OLED بهتری دارد. این دوربین می‌تواند رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل (که بیشتر به عنوان ۲٫۸K شناخته می‌شود) تولید کند، در حالی که برادر برادر ۱۶ اینچی آن در وضوح WQXGA که ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است به اوج خود می‌رسد. لازم به ذکر است که نشت بیان می کند که Transcend 14 دارای حداکثر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. کمتر از نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز Transcend 16. این بدان معناست که گیم‌پلی روی رایانه‌های آینده به همان اندازه روان نخواهد بود – حداقل به طور بالقوه.

از ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از وای فای ۷، وب کم ۱۰۸۰p و عمر باتری تا ۱۱٫۵ ساعت. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه HP Omen Transcend 14 وجود ندارد. با این حال، گزارش ویندوز بر این باور است که می تواند برای اولین بار در جهان به نمایش درآید CES 2024 در یکی دو هفته

تا آن زمان، فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین لپ تاپ های گیمینگ برای سال ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/laptops/hp-leak-reveals-the-worlds-lightest-14-inch-gaming-laptop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *