ال‌جی از مانیتور پزشکی جدیدی با پنل IPS و روشنایی ۱۱۰۰ نیت رونمایی کرد

ال‌جی از مانیتور ۲۱٫۳ اینچی با حداکثر روشنایی ۱,۱۰۰ نیت و نسبت تصویر عجیب ۴:۵ رونمایی کرده است. مانیتور ۲۱HQ613D به‌طور خاص برای کاربردهای پزشکی مانند ماموگرافی طراحی شده است. رزولوشن آن ۲۰۴۸ در ۲۵۶۰ پیکسل است که کیفیت تصویر خوبی را برای پزشکان فراهم می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، این مانیتور ۲۱٫۳ اینچی ال‌‌جی، تأییدیه سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) را برای استفاده به‌عنوان یک دستگاه پزشکی دریافت کرده است. این مانیتور از طریق DisplayPort یا DVI خود قابلیت اتصال ویدیویی دارد و جانشین ۲۱HQ513 است که وضوح کمتری دارد. مانیتور ۲۱HQ513 دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است و درحال‌حاضر در eBay با قیمت ۴۹۲۳ دلار به فروش می‌رسد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مانیتور ۲۱HQ613D جدید ال‌جی، روشنایی بالای ۱۱۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۸۰۰:۱ آن است. PPI این مانیتور حدود ۱۵۳٫۹ پیکسل بر هر اینچ است و از چندین حالت مشاهده پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی از مانیتور پزشکی جدیدی با پنل IPS و روشنایی ۱۱۰۰ نیت رونمایی کرد

دیگر ویژگی‌های مانیتور ۲۱HQ613D ال‌جی

مانیتور جدید ال‌‌جی می‌تواند قسمت‌های خاصی از تصویر را کم‌نور و در عین حال روی سایر قسمت‌ها کاملاً فوکوس کند. این مانیتور دارای پوشش فضای رنگی ۱۰۰ درصد sRGB است. همچنین یک پایه همه‌کاره دارد که از تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع پشتیبانی می‌کند. پنج کلید قابل تنظیم برای کمک به کاربر به‌منظور انجام تنظیمات مهم وجود دارد. علاوه‌بر آداپتور برق، این دستگاه کابل‌هایی برای پورت‌های DP و DVI دارد.

مانیتور ال‌جی ۲۱HQ613D بدون پایه، وزنی در حدود ۵٫۴۵ کیلوگرم دارد و ابعاد آن ۳۶۴٫۵ در ۴۷۴٫۴ در ۷۸ میلی‌متر است. ال‌جی هنوز قیمت این مدل را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این مدل گران‌تر از مدل ۲۱HQ513D باشد که با قیمتی تا ۵۰۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. این مانیتور جدید در ایالات‌متحده و برخی از کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود.


منبع: https://digiato.com/computers-hardware/lg-introduced-powerful-21hq613d-monitor-for-doctors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *