ال‌جی به‌زودی آنتن شفاف برای خودروها رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس در رویداد CES 2024 از آنتن شفاف خود برای خودروها رونمایی خواهد کرد. این محصول به‌طور مستقیم روی شیشه‌ی خودروها نصب می‌شود و با همکاری شرکت شیشه‌سازی مشهور فرانسوی به‌نام Saint-Gobain Sekurit طراحی شده است.

گفته می‌شود آنتن شفاف ال‌جی، فناوری ارتباطی متحول‌کننده‌ای خواهد بود که می‌تواند تغییر بسیار بزرگی در صنعت حمل‌ونقل ایجاد کند و از طرفی موقعیت غول فناوری کره‌ جنوبی را در این حوزه بهبود بخشد.

صنعت خودرو با معرفی مدل‌هایی که از سیستم رانندگی خودکار بهره می‌برند به‌زودی به روش‌های ارتباطی نوین و پیشرفته نیاز خواهد داشت. به‌گفته‌ی ال‌جی، آنتن شفاف این شرکت طوری طراحی شده که با انواع شیشه‌ها و خودروها سازگار باشد و می‌توان آن را رو یا زیر شیشه قرار داد. این محصول همچنین می‌تواند ابزاری کاربردی برای مدیریت بهتر افزایش ترافیک شبکه باشد و از ۵G، وای‌فای و GNSS (سیستم ناوبری جهانی ماهواره‌ای) پشتیبانی می‌کند.

براساس ادعای ال‌جی، می‌توان از آنتن شفاف این شرکت در شیشه‌ی جلوی اتومبیل یا سانروف شیشه‌ای استفاده کرد. این یعنی سازندگان خودرو مجبور نیستند هنگام ساخت مدل‌های جدید محصولاتشان، تغییر خاصی در طراحی آن ایجاد کنند؛ زیرا آنتن شرکت کره‌ای نیازی به جایگاه خاص برای نصب ندارد. ظاهراً این آنتن بیش‌ از ۸۰ نوآوری جدید را ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به طراحی شفاف و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته‌اش اشاره کرد.


منبع: https://www.zoomit.ir/car/413457-lg-unveils-transparent-antenna-vehicles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *