ال‌جی قول می‌دهد تا سال‌های آینده از تلویزیون webOS شما مراقبت کند

یکی از معایب بزرگ تلویزیون‌های هوشمند این است که گاهی اوقات با همان مشکلی مواجه می‌شویم که مدت‌هاست خریداران گوشی‌های هوشمند را آزار می‌دهد: گاهی اوقات پشتیبانی نرم‌افزاری سازنده مدت‌ها قبل از پایان عمر مفید دستگاه به پایان می‌رسد، بنابراین آخرین پیشرفت‌ها را دریافت نمی‌کنید، اشکال رفع یا به روز رسانی برنامه بنابراین خوب است که ال‌جی متعهد چندین سال پشتیبانی از تلویزیون‌های webOS 2024 خود باشد.

این خبر بخشی از معرفی تلویزیون‌های QNED جدید ال‌جی ۲۰۲۴ است که می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آن بیابید. یکی از نکات فروش آن چیزی است که LG آن را “webOS Re:New” می نامد، برنامه ای که در آن ال جی ارتقاء پلت فرم تلویزیون هوشمند webOS خود را حداقل تا سال ۲۰۲۸ به صورت رایگان ارائه می دهد. این برنامه همچنین برای برخی از تلویزیون های LG 8K موجود از سال ۲۰۲۲ اعمال می شود – اما نه در سال ۲۰۲۳، زیرا LG امسال هیچ تلویزیون ۸K webOS را عرضه نکرد.

چرا پشتیبانی نرم افزار در تلویزیون های هوشمند اهمیت دارد؟

نرم‌افزار یکی از راه‌های کلیدی است که شرکت‌های تلویزیونی محصولات خود را از رقبای خود متمایز می‌کنند و سیستم‌عامل‌های تلویزیون هوشمند می‌توانند عامل تعیین‌کننده‌ای در خرید تلویزیون باشند. و همانطور که در راهنمای خود گفتیم بهترین تلویزیون های ال جیwebOS یکی از بهترین سیستم عامل های این چنینی است: “پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS در تلویزیون های ال جی [is] فوق العاده، با یک رابط براق و صیقلی در کنار پشتیبانی خوب از برنامه.”

مشکل نرم افزار زمانی است که سازندگان علاقه خود را به آن از دست می دهند. انصافاً که معمولاً زمان زیادی می برد – همانطور که اخیراً گزارش کردیم، سونی در حال قطع پشتیبانی از برنامه Netflix از برخی تلویزیون ها است و پخش کننده های Blu-Ray اما بسیار قدیمی هستند – اما مشکلات ممکن است مدت ها قبل از پایان رسمی پشتیبانی نرم افزاری رخ دهد: به عنوان یکی از اولین کاربران مشتاق تلویزیون های هوشمند، تلویزیون هایی را در مقابل من به طور موثری منسوخ کرده ام که سازندگان تغییر می کنند. از یک سیستم‌عامل به سیستم‌عامل دیگر و متوقف کردن بهبود یا به‌روزرسانی نرم‌افزار در تلویزیون من. برنامه‌ها کندتر و کمتر قابل اعتماد می‌شوند، اشکالات جزئی اما آزاردهنده برطرف نمی‌شوند… شما این ایده را دریافت می‌کنید.

این بدان معناست که خوب است ببینیم ال‌جی وعده‌ای مانند این می‌دهد: اگر همیشه به دنبال بهترین تجربه سرگرمی خانگی هستید، احتمالاً تلویزیون خود را در این دوره پنج ساله ارتقا دهید، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که نرم‌افزار تلویزیون هوشمند شما به همان اندازه دوام خواهد آورد. تا زمانی که سخت افزار شما

و اگر به دنبال یک تلویزیون جدید هستید، این موضوع مهم دیگری است که ارزش بررسی دارد قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام سازنده سزاوار پول شماست.


منبع: https://www.techradar.com/televisions/lg-promises-to-look-after-your-webos-tv-for-years-to-come

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *