انتشار GTA 6 ممکن است تا سال ۲۰۲۶ کاهش یابد زیرا طبق گزارش‌ها، توسعه آن عقب افتاده است.

GTA 6گزارش شده است که توسعه آن بسیار عقب مانده است، بازی مورد انتظار ممکن است پنجره انتشار ۲۰۲۵ خود را از دست بدهد.

منابع ناشناس گفته اند شهر من توسعه بازی GTA 6 ” عقب افتاده است” و ظاهراً به همین دلیل است که مدیریت از توسعه دهندگان خواسته است تا به طور تمام وقت به دفتر بازگردند زیرا رهبری نگران است که بازی تا سال ۲۰۲۶ سقوط کند.


انتشار GTA 6 ممکن است تا سال ۲۰۲۶ کاهش یابد زیرا طبق گزارش‌ها، توسعه آن عقب افتاده است.تریلر Grand Theft Auto VI 1


تریلر Grand Theft Auto VI 1

در حال حاضر، Rockstar ظاهراً همچنان برای انتشار بهار (Q2) 2025 “هدف” دارد، اگرچه همان منابع نشان می دهند که نسخه پاییزی (Q3) واقع بینانه تر به نظر می رسد.

به تعویق انداختن بازی تا سال ۲۰۲۶ نیز یک گزینه “طرح بازگشتی” یا “اضطراری” است.

Rockstar هنوز به درخواست Kotaku برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

در ابتدای این ماه، توسعه دهندگان Rockstar Games از این شرکت انتقاد کردند که به کارمندان گفته است که باید ماه آینده به طور تمام وقت به دفتر بازگردندتصمیم رهبری را “بی پروا” خواند.

کارکنان در به Rockstar گفته شد که پنج روز در هفته به دفتر بازگردد. مدیریت استودیو امنیت و بهره وری را به عنوان دلایل این تغییر آتی ذکر کرده است که در آوریل اجرایی می شود.

از این اعلامیه، اتحادیه مستقل کارگران بریتانیا (IWGB) راک استار را به دلیل برنامه هایش برای لغو مقررات کار از راه دور برای “اکثریت” کارمندانش مورد انتقاد قرار داده است، و خاطرنشان کرد که استودیو گفت هرگونه استثنا در قوانین جدید “نادر” خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/gta-6s-release-may-slip-to-2026-as-development-has-reportedly-fallen-behind?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *