انتظارات از اپل در سال ۲۰۲۴: ویژن پرو، مدل‌های آیفون ۱۶، آی‌پد پرو اصلاح‌شده و موارد دیگر

سال ۲۰۲۴ با عرضه Vision Pro، اولین محصول جدید بزرگ اپل از زمان اپل واچ ۲۰۱۵، قوی شروع خواهد شد و آیپدها، مک ها، ایرپادها و آیفون های جدید قرار است به دنبال آن عرضه شوند.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

محصولات هیجان انگیزی در دست ساخت هستند، از جمله نسخه بزرگتر آیپد ایراولین OLED iPad Pro، آیفون های به روز شده، ساعت اپل با ویژگی های سلامتی جدید و موارد دیگر. در این راهنما، بر اساس شایعات فعلی، همه چیزهایی را که در مورد محصولات جدیدی که در سال ۲۰۲۴ از اپل می‌آیند، بیان کرده‌ایم.

Apple Vision Pro (فوریه ۲۰۲۴)

اپل اعلام کرد هدست ویژن پرو در WWDC در ژوئن ۲۰۲۳، اما در نهایت تقریبا آماده راه اندازی است. اپل Vision Pro را زودتر معرفی کرد تا به توسعه دهندگان زمان بدهد تا برنامه هایی برای دستگاه ایجاد کنند و از آن زمان، اپل روی نهایی کردن سخت افزار و visionOS سیستم عامل. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که اپل Vision Pro را در ماه فوریه معرفی خواهد کرد.

انتظارات از اپل در سال ۲۰۲۴: ویژن پرو، مدل‌های آیفون ۱۶، آی‌پد پرو اصلاح‌شده و موارد دیگر
در زمان عرضه، Vision Pro فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و به نظر می رسد اپل ممکن است به مشتریان نیاز داشته باشد برای خرید در فروشگاه یا سفارشات آنلاین را از یک فروشگاه دریافت کنید تا کارمندان اپل نور مهر و هدبند بافتنی مناسب را برای تناسب خوب، به علاوه لنزهای تجویزی زایس برای کسانی که به آنها نیاز دارند، تهیه کنند.

این هدست مشابه دیگر هدست‌های واقعیت مجازی مانند Oculus است، اگرچه از شیشه و آلومینیوم برای داشتن حسی عالی ساخته شده است. برخی از آزمایش‌کنندگان اولیه گفته‌اند که هدست می‌تواند روی سر سنگین باشد، اما اپل ممکن است یک بند اضافی برای کاهش وزن معرفی کند. ویژن پرو از دو نمایشگر میکرو OLED 4K استفاده می کند و این فناوری هم پیشرفته تر و هم گرانتر از نمایشگرهای مورد استفاده رقبای اپل است.

اپل انتظار ندارد تعداد زیادی هدست ویژن پرو را بفروشد و شایعات حاکی از آن است که حدود ۴۰۰۰۰۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار، چندان تعجب آور نیست که علاقه ممکن است محدود باشد.

هدست ویژن پرو یک دستگاه واقعیت ترکیبی است که با استفاده از یک تاج دیجیتال در کناره، بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انتقال می یابد. محتوا را می توان در یک محیط مجازی کامل یا در دنیای واقعی اطراف شما با استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده نمایش داد.

بیش از دوازده دوربین در هدست ویژن پرو وجود دارد و با استفاده از حرکات ظریف دست و حرکات چشم کنترل می شود. نوارهای صوتی صدای فضایی را ارائه می دهند، و یک صفحه نمایش خارجی تا حدودی عجیب و غریب وجود دارد که تصویری از چشمان شما را نشان می دهد تا مردم بتوانند تشخیص دهند که آیا از هدست در حالت VR یا AR استفاده می کنید.

در حالی که این هدست برای اکثر مردم مقرون به صرفه نیست، اما یک راه اندازی هیجان انگیز است زیرا از فناوری پیشرفته استفاده می کند و یک دستگاه کاملاً جدید است که در دهه آینده تکامل می یابد و شیک تر و مقرون به صرفه تر می شود. ویژن پرو با اپل واچ مقایسه شده است، که در زمان عرضه آن نیز گران و گران بود، اما اپل به‌روزرسانی‌ها را با سرعتی سریع انجام داد و در نسل سوم بسیار بهبود یافت.

اطلاعات بیشتر در مورد ویژن پرو را می توان در خلاصه Vision Pro ما یافتو ما نیز داریم جزئیات visionOS در آن خلاصه.

OLED iPad Pro (مارس ۲۰۲۴)

اپل آپدیت نکرد آی پد خط تولید در سال ۲۰۲۳، اما سال ۲۰۲۴ سال آی پد خواهد بود. را آیپد پرو مدل‌ها برای اولین بار نمایشگرهای OLED ارتقا یافته دریافت می‌کنند، بنابراین صفحه‌نمایش iPad Pro به همان اندازه چشمگیر خواهد بود. آیفون صفحه نمایش


این اولین باری خواهد بود که اپل از OLED برای چنین نمایشگر بزرگی استفاده می‌کند و فناوری OLED سیاهی عمیق‌تر، نرخ تازه‌سازی سریع‌تر، کنتراست بهتر و راندمان بهتر را برای تخلیه کمتر باتری به ارمغان می‌آورد.

نمایشگرهای OLED نازک‌تر هستند، بنابراین اپل ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای کاهش ضخامت آی‌پد پرو باشد. انتظار می‌رود که یک به‌روزرسانی طراحی همراه با انتقال OLED باشد، و آی‌پدهای جدید در اندازه‌های ۱۱٫۱ و ۱۳ اینچی عرضه خواهند شد که نسبت به اندازه‌های فعلی ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی بیشتر است. افزایش اندازه ممکن است ناشی از تغییر در عرض قاب باشد، بنابراین اندازه فیزیکی می تواند تقریباً ثابت بماند.

مدل‌های iPad Pro از تراشه سریع‌تر M3 استفاده می‌کنند که برای اولین بار در MacBook Pro معرفی شد آی مک. M3 که بر اساس فرآیند ۳ نانومتری ساخته شده است، تا ۲۱ درصد سرعت CPU سریع‌تری ارائه می‌کند. در مقایسه با M2و سرعت GPU 15 درصد بیشتر است. پردازنده گرافیکی همچنین از معماری جدیدی استفاده می کند که تخصیص و استفاده از حافظه را برای بهبود عملکرد و کارایی بهینه می کند، به علاوه شامل ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری و سایه زنی مش است.

بهبود GPU منجر به گرافیک و قابلیت های بازی بهتر می شود، به علاوه iPad Pro در کارهایی مانند ویرایش ویدیو کارآمدتر خواهد بود.

از دیگر ویژگی های احتمالی می توان به فضای ذخیره سازی تا ۴ ترابایت، MagSafe قابلیت شارژ و قیمت بالاتر به دلیل فناوری نمایشگر OLED. اطلاعات بیشتر در مورد انتظارات ما از آیپد پرو را می‌توانید در اینجا بیابید راهنمای اختصاصی OLED iPad Pro ما.

دو مدل iPad Air (مارس ۲۰۲۴)

برای ارائه انتخاب بیشتر به مصرف‌کنندگان در قیمت‌های مختلف، اپل در سال ۲۰۲۴ مجموعه آی‌پد ایر را گسترش می‌دهد. برای اولین بار، مانند دو مدل آی‌پد پرو، دو مدل آی‌پد ایر وجود خواهد داشت.


اندازه ها مشابه آیپد پرو خواهند بود و در ۱۰٫۹ اینچ و ۱۲٫۹ اینچ عرضه می شوند. مدل‌های آی‌پد ایر صفحه‌نمایش OLED، ProMotion یا دیگر ویژگی‌های پیشرفته iPad ندارند، اما ارزان‌تر از مدل‌های iPad Pro خواهند بود.

از آنجایی که اپل طراحی آی‌پد ایر را در سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی کرد، انتظار تغییرات اساسی در ظاهر دستگاه نداریم، اما این امکان وجود دارد که برخی اصلاحات برای تطبیق با اندازه صفحه نمایش جدید انجام شود.

iOS 18 (ژوئن ۲۰۲۴)

اپل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید را به صورت سالانه در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود معرفی می‌کند و امسال، ما انتظار داریم iOS 18. iOS 18 باید یکی از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌هایی باشد که در سال‌های اخیر داشته‌ایم، زیرا شایعات تا کنون حاکی از آن است که ما شاهد ورود اپل به هوش مصنوعی مولد خواهیم بود.


هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی با طیف وسیعی از ادغام‌های هوش مصنوعی جدید در برنامه‌ها، به روش‌های متعددی در iOS 18 استفاده خواهند شد. که در اپل موزیکبرای مثال، ممکن است لیست‌های پخش خودکار تولید شده را ببینیم، و در برنامه‌هایی مانند Pages و Keynote، ممکن است نوشتن به کمک هوش مصنوعی و ایجاد عرشه اسلاید را ببینیم.

سیری انتظار می‌رود که ویژگی‌هایی با مدل‌های زبان بزرگ (LLM) که نیروی محرکه ربات‌های چت مانند chatGPT هستند، دریافت کند. سیری شامل یکپارچگی عمیق تر با برنامه Shortcuts برای خودکارسازی کارهای پیچیده خواهد شد و تعاملات بهبود یافته بین سیری و برنامه پیام ها وجود خواهد داشت.

در مورد پیام‌ها، iOS 18 شاهد استفاده از سرویس‌های ارتباطی غنی توسط اپل خواهد بود (RCS) به عنوان جایگزینی برای SMS/MMS. RCS برای مکالمات بین کاربران آیفون و کاربران اندروید استفاده خواهد شد و پیام رسانی بین پلتفرمی را بهبود می بخشد.

عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی، واکنش‌های ایموجی بین پلتفرمی، رسیدهای خواندن، نشانگرهای تایپ بلادرنگ و موارد دیگر پشتیبانی خواهند شد. اساساً، ارسال پیامک با شخصی در اندروید بیشتر شبیه چت کردن با یک کاربر دیگر آیفون است.

با این حال، حباب های آبی و سبز از بین نمی روند. چت iMessage به iMessage آبی خواهد بود و چت Android به iMessage همچنان سبز خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد انتظارات از آپدیت iOS 18 را می توانید در خلاصه iOS 18 ما پیدا کنید.

macOS 15، watchOS 11 و tvOS 18

همراه با iOS 18، نسخه‌های جدید macOS، watchOS و tvOS را نیز دریافت خواهیم کرد. ما چیز زیادی در مورد این به‌روزرسانی‌ها نشنیده‌ایم، اما می‌توانیم انتظار برخی از بهبودهای مشابه هوش مصنوعی را داشته باشیم.

visionOS 2

در کنار هدست ویژن پرو، اپل visionOS را معرفی خواهد کرد، سیستم عاملی که برای اجرا بر روی دستگاه طراحی شده است. آن دارد یک صفحه اصلیاختصاص داده شده اپ استور، محیط های واقعیت مجازی و برنامه های اپل متناسب با نمایشگر ویژن پرو. در حالی که اولین نسخه از visionOS در کنار هدست منتشر خواهد شد، visionOS 2 احتمالاً در ماه ژوئن پیش نمایش داده خواهد شد.

Apple TV (نیمه اول ۲۰۲۴)

اپل در حال کار بر روی یک نسخه جدید از اپل تی وی ۴K، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی قرار است راه اندازی شود. از ویژگی های شایعه شده می توان به پردازنده سریعتر A16 و پشتیبانی از Wi-Fi 6E یا Wi-Fi 7 اشاره کرد.

بیشتر در مورد نسل بعدی Apple TV می تواند باشد در راهنمای Apple TV ما یافت می شود.

آیفون ۱۶ (سپتامبر ۲۰۲۴)

استاندارد آیفون ۱۶ انتظار می رود مدل ها شبیه به آیفون ۱۵ مدل‌هایی بدون تغییر اندازه یا طراحی، اما پیشرفت‌های قابل‌توجهی وجود خواهد داشت. اپل در حال برنامه ریزی برای چیدمان دوربین عمودی برای پشتیبانی از فیلم برداری فضایی است و از لنز مورب حذف می شود.


در حال حاضر، آیفون ۱۵ پرو مدل‌ها تنها دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند ویدیوهای فضایی ضبط کنند که می‌توانند در Vision Pro مشاهده شوند، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ تغییر کند. همچنین یک دکمه ضبط جدید در هر چهار مدل آیفون ۱۶ وجود دارد که دکمه آن روی سمت راست دستگاه زیر دکمه پاور.

این تقریباً در همان نقطه آنتن mmWave در مدل‌های آیفون ایالات متحده خواهد بود، با آنتن mmWave که به سمت چپ حرکت می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، دکمه کپچر روشی سریع برای فیلم برداری را در اختیار کاربران قرار می دهد. دکمه Capture خازنی خواهد بود و در صورت فشار دادن بازخورد لمسی ارائه می دهد، به علاوه شایعات حاکی از آن است که از چندین سطح فشار پشتیبانی می کند.

انتظار می‌رود دکمه Action که با آیفون ۱۵ پرو معرفی شد به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ گسترش یابد، بنابراین در سری ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود. دکمه Action را می‌توان برای انجام کارهایی مانند قطع/لغو صدا، فعال کردن ترجمه، روشن کردن چراغ قوه، تنظیم حالت فوکوس، فعال کردن یک میانبر سفارشی و موارد دیگر اختصاص داد.

دکمه Action در مدل‌های آیفون ۱۶ می‌تواند برای استفاده از فناوری خازنی ارتقا یابد، که در صورت فشار دادن بازخورد لمسی ارائه می‌دهد.

با خط تولید آیفون ۱۵، اپل A17 Pro 3 نانومتری را به آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس محدود کرد، اما در سال ۲۰۲۴، هر چهار مدل آیفون تراشه های ۳ نانومتری سری A را دریافت خواهند کرد. طراحی حرارتی جدید برای مقابله با گرمای بیش از حد نیز امکان پذیر است.

ما در مورد تمام ویژگی های شایعه شده برای آیفون ۱۶ اطلاعات بیشتری داریم در خلاصه آیفون ۱۶ ما.

آیفون ۱۶ پرو (سپتامبر ۲۰۲۴)

خط تولید پرچمداران اپل از چهار گوشی، دو مدل استاندارد و دو مدل پرو تشکیل شده است. امسال، آیفون ۱۶ پرو مدل‌ها به‌روزرسانی سایز دریافت می‌کنند.


انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی باشد که نسبت به ۶٫۱ اینچ افزایش یافته است، در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکس انتظار می‌رود صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی داشته باشد که نسبت به ۶٫۷ اینچ افزایش یافته است. برای قرار دادن نمایشگرهای بزرگتر، آیفون ۱۶ پرو و ​​پرو مکس کمی بلندتر و پهن تر از مدل های مشابه آیفون ۱۵ پرو خواهند بود.

همه ویژگی‌هایی که برای آیفون ۱۶ عرضه می‌شوند برای مدل‌های آیفون ۱۶ پرو انتظار می‌رود، از جمله دکمه خازنی Capture در سمت راست و یک دکمه Action خازنی به‌روز شده، که هر دو دارای بازخورد لمسی هستند.

شایعه شده است که یک تراشه سریعتر از سری A، احتمالا A18 Pro، و برخی به روز رسانی های بسیار مهم دوربین برنامه ریزی شده است. اپل ممکن است یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی Ultra Wide اضافه کند که به لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی می پیوندد. دوربین Ultra Wide عملکرد بهتری در نور کم ارائه می‌دهد و ویدیوهای فضایی بهتری را برای هدست ویژن پرو نیز تسهیل می‌کند.

هر دو آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس لنز تتراپریسم ۵ برابری را دریافت خواهند کرد که در سال ۲۰۲۳ به ۱۵ پرو مکس محدود شده بود، و یک شایعه در مورد دوربین پریسکوپ حتی بهتر با قابلیت “سوپر زوم” وجود دارد.

تراشه‌های مودم ۵G سریع‌تر از کوالکام انتظار می‌رود، و مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نیز ممکن است نسل بعدی فناوری Wi-Fi 7 را دریافت کنند که سرعتی تا ۲٫۴ برابر سریع‌تر از Wi-Fi 6 ارائه می‌کند.

Apple Watch X (سپتامبر ۲۰۲۴)

اپل در حال برنامه ریزی به روز رسانی بزرگ برای اپل واچ در سال جاری است، شاید در جشن دهمین سالگرد این دستگاه. اپل واچ در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، اما تا سال ۲۰۱۵ به بازار نیامد، بنابراین از نظر فنی، مشخص نیست که سالگرد آن در سال ۲۰۲۴ برگزار می شود یا ۲۰۲۵٫ با این حال، سال ۲۰۲۴ سالی خواهد بود که انتظار می رود ما “Apple” را دریافت کنیم. تماشای ۱۰″ یا “اپل واچ Xهمانطور که شایعات آن را نامیده اند.


شایعات حاکی از وجود طراحی جدید و ویژگی های سلامتی جدید برای اپل واچ ۲۰۲۴ هستند. اپل واچ بعدی می‌تواند باریک‌تر باشد و اپل ممکن است سیستم اتصال باند مغناطیسی را پیاده‌سازی کند و نحوه اتصال باندها به ساعت اپل را برای اولین بار تغییر دهد.

سیستم باند جدید به این معنی است که باندهای فعلی این کار را خواهند کرد به احتمال زیاد سازگار نیست با نسخه جدید اپل واچ، اما تعویض به یک سیستم مغناطیسی فضای اپل واچ را برای باریک‌تر کردن بدنه یا اضافه کردن باتری‌های بزرگتر یا سایر اجزای داخلی جدید آزاد می‌کند.

اپل مدتی است که ویژگی‌های بهداشتی جدیدی را به ساعت اضافه نکرده است، اما در سال ۲۰۲۴، می‌توانیم شاهد تشخیص آپنه خواب و پایش فشار خون باشیم. شایعات حاکی از آن است که اپل واچ قادر خواهد بود فشار خون بالا را تشخیص دهد و روند صعودی فشار خون کاربر را بررسی کند. اولین تکرار پایش فشار خون خوانش سیستولیک و دیاستولیک خاصی را نشان نمی دهد، اما نسخه بعدی ممکن است.

تشخیص آپنه خواب از طریق اندازه گیری خواب و ردیابی الگوهای تنفس انجام می شود. اپل واچ می‌تواند در صورت وجود این عارضه به کاربران اطلاع دهد و به آنها اجازه می‌دهد برای اطلاعات بیشتر با پزشک خود تماس بگیرند.

بیشتر در مورد تغییرات مورد انتظار برای اپل واچ ۲۰۲۴ را می توان در راهنمای Apple Watch X ما پیدا کرد.

AirPods 4 (سپتامبر ۲۰۲۴)

نسل چهارم ایرپادها در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شوند و مانند ایرپادها مک بوک ایر و آیپد ایر، اپل در حال عرضه دو مدل است. دو نسخه از AirPods با قیمت‌های مختلف در دسترس خواهند بود، با نسخه بالاتر از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد، قابلیتی که قبلاً محدود به AirPods Pro و AirPods Max.


را AirPods 4 طراحی به روز شده ای خواهد داشت که تلاقی بین طرح فعلی است AirPods 3 و AirPods Pro با ساقه های کوتاه تر. انتظار می رود فیت و کیفیت صدا بهبود یابد، اما مشخص نیست که آیا اپل نکات سیلیکونی را اضافه خواهد کرد یا خیر.

یک کیس بازطراحی شده برای ویژگی بلندگوها تنظیم شده است پیدا کردن من هشدارها و پورت شارژ USB-C، و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری که بعداً در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌شود، اپل عملکرد سمعک را اضافه می‌کند که به AirPods اجازه می‌دهد به عنوان جایگزینی بدون نسخه برای سمعک‌های سنتی عمل کند.

AirPods Pro جدید نیز در دست ساخت است، اما انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۲۵ به‌روزرسانی شود.

USB-C AirPods Max (سپتامبر ۲۰۲۴)

اپل از زمان عرضه ایرپاد مکس را به‌روزرسانی نکرده است و در سال ۲۰۲۴، آن‌ها به‌روزرسانی جزئی را دریافت خواهند کرد. انتظار می رود اپل یک پورت USB-C برای شارژ و گزینه های رنگی جدید اضافه کند، اما هیچ چیز دیگری تغییر نخواهد کرد.

iPad Mini 7 (اکتبر ۲۰۲۴)

نسخه جدیدی از آن وجود دارد آیپد مینی در راه است، اما هیچ تغییری در طراحی برنامه ریزی نشده است. می‌توانیم انتظار یک چیپ ارتقا یافته سری A، احتمالا A16، همراه با دوربین‌های جلو و عقب ارتقا یافته را داشته باشیم.

مجموعه نمایشگر ممکن است به روشی متفاوت نصب شود تا «پیمایش ژله‌ای» یا پاره شدن صفحه را به حداقل برساند، که می‌تواند باعث شود تصاویر و نوشته‌ها در یک طرف نمایشگر به دلیل نرخ‌های تازه‌سازی نامتناسب به سمت پایین متمایل شوند.

احتمالاً رنگ‌های جدید وجود دارد و اپل احتمالاً Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.3 را اضافه خواهد کرد، بهبودهایی که در تمام مدل‌های iPad خود انجام داده است.

iPad کم‌هزینه تازه‌سازی شده (اکتبر ۲۰۲۴)

در کنار آی‌پد مینی ۷ جدید، می‌توانیم یک آی‌پد کم‌هزینه تازه‌سازی شده ببینیم. اپل معمولاً به‌صورت سالیانه آی‌پد را به‌روزرسانی می‌کند، اما این شرکت سال ۲۰۲۳ را نادیده گرفت، بنابراین ما باید به‌روزرسانی کنیم.

هیچ تغییری در طراحی ظاهر نمی‌شود، اما آی‌پد تراشه سریع‌تری (احتمالاً A16) دریافت می‌کند و می‌توان آن را با پشتیبانی از Wi-Fi 6E به‌روزرسانی کرد.

مک مینی (اواخر ۲۰۲۴)

را مک مینی قرار است به روز رسانی شود، همانطور که آخرین بار با آن به روز شد M2 تراشه در ژانویه ۲۰۲۳٫ نسخه ۲۰۲۴ دستگاه دسکتاپ شامل تراشه های M3 و M3 Pro اپل خواهد بود.

تجهیزات جانبی

صفحه کلید جادویی

در کنار مدل‌های جدید آی‌پد پرو، انتظار می‌رود اپل یک مدل جدید نیز عرضه کند نسخه به روز شده صفحه کلید جادویی. صفحه کلید جادویی جدید دارای قاب محکم‌تری است که از آلومینیوم ساخته شده است و ظاهری شبیه به مک به آن می‌دهد.

صفحه کلید جادویی 2021 آبی
صفحه کلید نیز از آلومینیوم ساخته خواهد شد و اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک ترک پد بزرگتر است که شباهت بیشتری به ترک پد مک بوک دارد.

مداد سیب ۳

آ نسخه تازه شده Apple Pencil در حال ساخت است، با دستگاه جدید تنظیم شده است که به دنبال آن باشد مداد سیب ۲٫ این یک مداد اپل رده بالاتر خواهد بود که می تواند با نسل بعدی iPad Pro و iPad Air اپل کار کند.

روز یادبود مداد سیب
ما هنوز چیزهای زیادی در مورد آنچه که می توانیم از یک قلم اپل جدید انتظار داشته باشیم نمی دانیم.

سایر امکانات

  • مک بوک پرو – مک بوک پرو در اواخر سال ۲۰۲۳ با تراشه های M3، M3 Pro و M3 Max به روز شد. اپل گاهی اوقات مک بوک پرو را سالانه به روز می کند، اما تاکنون خبری از تراشه های M4 یا اینکه آیا در سال ۲۰۲۴ شاهد به روز رسانی مک بوک پرو خواهیم بود یا خیر، وجود ندارد.
  • مک استودیومک استودیو در ژوئن ۲۰۲۳ با تراشه‌های M2 Max و M2 Ultra به‌روزرسانی شد، بنابراین می‌تواند در سال ۲۰۲۴ با تراشه‌های M3 به‌روزرسانی شود. اپل هنوز از تراشه M3 Ultra رونمایی نکرده است.
  • مک پرو – مانند مک استودیو، مک پرو در ژوئن ۲۰۲۳ با M2 Ultra به روز شد. هنوز خبری در مورد زمان به روز رسانی مجدد آن وجود ندارد.
  • دستگاه هوم هاب – شایعات حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک صفحه نمایش خانه هوشمند است که به عنوان یک مرکز مرکزی برای کنترل محصولات خانه هوشمند عمل می کند. می تواند راه اندازی شود به محض سال ۲۰۲۴
  • نمایشگر جدید – شایعات متعددی در مورد جانشین Pro Display XDR وجود دارد، اما هیچ صحبتی در مورد زمان به روز رسانی وجود ندارد. ممکن است سال ۲۰۲۴ باشد یا بعد از آن.

بسته شدن

بر اساس آنچه تاکنون شنیده ایم، سال ۲۰۲۴ یک سال تاریخی برای اپل خواهد بود. در کنار Vision Pro، خط تولید آی‌پد نیز بازنگری خواهد شد و مدل‌های جدید آیفون دارای ویژگی‌های هیجان‌انگیزی هستند. ما همچنین روی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که امسال ارائه می‌شوند، حساب می‌کنیم.

مطمئن شوید که MacRumors.com و را دنبال کنید جمع بندی MacRumors و راهنماها در طول سال ۲۰۲۴ تا با تمام شایعاتی که می شنویم همراهی کنیم. ما را نشانه گذاری کنید راهنمای انتظار چه چیزی و ما راهنمای رویدادها برای مشاهده یک نمای کلی به روز شده مداوم از آنچه در افق است.


منبع: https://www.macrumors.com/guide/apple-what-to-expect-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *