انتظار می رود آیفون SE 4 به شدت کاهش یابد

روند ارزش فروش مجدد نشان می دهد آیفون SE بر طبق گفته های ۴ ممکن است ارزش خود را مانند مدل های پرچمدار اپل حفظ نکند SellCell.

انتظار می رود آیفون SE 4 به شدت کاهش یابد
طبق این گزارش، مدل‌های آیفون SE اپل در طول تاریخ بسیار سریع‌تر از مدل‌های برتر این شرکت کاهش می‌یابند. نسل سوم آیفون SE که در مارس ۲۰۲۲ عرضه شد، کاهش قابل توجهی را در ارزش فروش مجدد تجربه کرد و در اولین ماه پس از عرضه، ۴۲٫۶ درصد از دست داد.

این نرخ استهلاک به شدت با نرخ استهلاک در تضاد است آیفون ۱۳که در همین بازه زمانی تنها ۱۸٫۷ درصد کاهش داشت. ارزش آیفون ۱۳ پس از سه ماه تثبیت شد، مقاومتی که در نسل سوم آیفون SE مشاهده نشد و به کاهش ارزش خود ادامه داد. را آیفون ۱۴ و ۱۵ مدل نیز در مقایسه با نسل سوم آیفون SE، ارزش بیشتری را حفظ کرده اند که شکاف بین بودجه اپل و خطوط پرچمدار را بیشتر نشان می دهد.

این روندها نشان می‌دهد که علی‌رغم تعداد زیادی از شایعات به‌روزرسانی، نسل چهارم آیفون SE ممکن است همچنان با استهلاک شدیدتری نسبت به مدل‌های بالاتر اپل مواجه شود. این الگوی کاهش ارزش ممکن است برخی از مصرف‌کنندگان را از سرمایه‌گذاری در نسل بعدی آیفون SE منصرف کند، به‌ویژه آنهایی که ارزش فروش مجدد را در تصمیم خرید خود در اولویت قرار می‌دهند.

نرخ استهلاک سریع‌تر آیفون SE را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله درک این دستگاه‌ها به عنوان گزینه‌های سطح پایه، پیشرفت‌های فناوری که باعث می‌شود مدل‌هایی که از فناوری‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند سریع‌تر منسوخ شوند و ترجیح مصرف‌کننده برای ویژگی‌های پیشرفته.

شایعه شده است که نسل چهارم آیفون SE دارای یک آیفون طراحی ۱۴ مانند با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی OLED، شناسه چهره بجای شناسه را لمس کنید، یک پورت USB-C، یک دکمه Action و یک ظاهر تمام صفحه که دکمه Home را از بین می برد. انتظار می رود در سال ۲۰۲۵ راه اندازی شود.

جمع بندی های مرتبط: آیفون SE
برچسب ها: آیفون SE 4، SellCell
راهنمای خریدار: آیفون SE
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/iphone-se-4-expected-to-depreciate-heavily/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *