اندروید ۱۵ ممکن است ابزارک جدید و شیرین قفل صفحه را معرفی کند

در گوشی‌های هوشمند پیکسل، دارندگان احتمالاً با آن آشنا هستند در یک نگاه ویجت رویدادهای تقویم جاری، آب و هوا و سایر اطلاعات را مستقیماً در صفحه اصلی شما نشان می دهد. که در اندروید ۱۵به نظر می رسد گوگل در حال تهیه یک ویجت در یک نگاه برای صفحه قفل شما است که می تواند همان اطلاعات عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

مطابق با میشال رحمان، که توانسته ویجت را در حین استفاده از ساخت اندروید ۱۵ بتا ۲٫۱ راه اندازی و اجرا کند، در حال حاضر برای همه در دسترس نیست مگر اینکه مجموعه ای از پرچم های خاص را فعال کنید. پس از فعال شدن، در تصاویر زیر می‌بینید که می‌تواند مواردی مانند ردیابی تناسب اندام (از طریق برنامه آدیداس)، یادآوری‌های Google Tasks و تایمرها را نمایش دهد.

اندروید ۱۵ ممکن است ابزارک جدید و شیرین قفل صفحه را معرفی کند

رحمان می گوید که به نظر می رسد کارهای زیادی برای انجام دادن روی ویجت باقی مانده است، به خصوص در بخش UX. هنگامی که فعال است، ظاهراً یک مشکل همپوشانی وجود دارد، و همچنین این نگرانی وجود دارد که سرویس‌های شخص ثالث ممکن است صفحه قفل را مجبور به خرابی کنند، که مطمئناً برای کاربران ایده‌آل نخواهد بود. با توجه به این مشکلات، این امکان وجود دارد که تا قبل از اندروید ۱۶ شاهد راه اندازی این ویژگی نباشیم، اما در حال حاضر، فقط منتظر می مانیم و خواهیم دید.

با تماشای ویدیوی زیر می توانید این ویجت را در عمل مشاهده کنید. به ژست کشیدن انگشت توجه کنید. این یک ویجت کوچک نرم و نرم است.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/29/android-15-could-intro-new-at-a-glance-widget-for-lock-screen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *