اندروید ۱۵ می خواهد به شما بگوید که فضای ذخیره سازی گوشی شما چقدر طول می کشد

با توجه به اینکه سازندگان تلفن سعی می کنند تا حداکثر ۷ سال از تلفن های جدید خود پشتیبانی کنند، افرادی که تصمیم می گیرند آنها را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارند، باید در نظر بگیرند که چه اتفاقی برای تلفن می افتد. که زمان. ما می دانیم که باتری ها می توانند تحلیل بروند و شارژ آنها کمتر و کمتر دوام می آورد و فقط برای چرخه های زیادی می توان آن را به طور کامل شارژ کرد. اما در مورد ذخیره سازی چطور؟

در اندروید ۱۵، می‌توانیم صفحه‌ای جدید ببینیم که سلامت فضای ذخیره‌سازی گوشی شما را نشان می‌دهد. یک API سلامت فضای ذخیره‌سازی جدید وجود دارد که باید درصدی را به شما نشان دهد تا توضیح دهد چقدر عمر تلفن شما باقی مانده است.

توسط میشال رحمان، احتمالاً گوگل وصله ای برای AOSP منتشر می کند که این API جدید را به جلو می آورد و شروع به نمایش سلامت ذخیره سازی گوشی های اندرویدی می کند. این در واقع بخشی از یک برنامه جدید Device Diagnostics است که می تواند به شما چیزی بیش از سلامت ذخیره سازی گوشی شما بدهد. همچنین می تواند مانند ما به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن سلامت باتری استفاده شود اولین بار در نسخه بتای اندروید ۱۴ QPR قبلی دیده شد.

این API جدید ظاهراً قبلاً در آن گنجانده شده است اولین اندروید ۱۵ بتا ۱، اگرچه به احتمال زیاد نمی توانید اطلاعاتی از آن را ببینید. ما به Google نیاز داریم که ابتدا این برنامه جدید Device Diagnostics را به ما بدهد. به محض اینکه بتوانید، فضای ذخیره سازی گوشی شما نشان می دهد که برای مثال، ۹۰٪ طول عمر باقی مانده است یا با افزایش سن گوشی، درصد کمتری از آن باقی مانده است.

برای جمع‌بندی، با عرضه اندروید ۱۵ در سال جاری، به زودی در مورد تعداد چرخه‌های باتری گوشی و همچنین سلامت فضای ذخیره‌سازی آن اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. این مهم است، زیرا دوباره، شرکت هایی مانند گوگل از تلفن ها برای مدت زمان طولانی و طولانی تری پشتیبانی می کنند.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/19/android-15-could-tell-you-about-the-health-of-your-phones-storage/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *