انرژی دوگانه Helldivers 2 پادزهری برای ضعف بازی های ویدیویی است

فیزیک Ragdoll! آتش دوستانه! مشکلات اتصال! طنز روی دماغ! اشکالات! بازی Double-A برگشته عزیزم. شما می توانید استدلال کنید که واقعاً هرگز به جایی نرسیده است، اما با این حال: چه نفس تازه ای دارد این یکی ثابت شده است.

Helldivers 2 یک انفجار است. گردبادی کثیف، گیج‌کننده و مستقیم از جوک‌های سریع، مسابقات بازی سریع (زمانی که در حال کار هستند). با این حال، اگر حتی کوچکترین بازی Helldivers را بازی کرده باشید، هیچ کدام از اینها نباید تعجب آور باشد.

“این همچنین آخرین بازی استودیو Arrowhead Game توسعه دهنده Magicka است – یک استودیو، درست است که لوگوی آن فلشی را نشان می دهد که از سر کسی عبور می کند. به عبارت دیگر، شما باید منتظر چند چیز عجیب و غریب باشید. بزرگترین آنها آتش دوستانه است: تیراندازی به هم تیمی های خود در Helldivers بسیار آسان است. به طرز وحشتناکی آسان است که توسط هم تیمی های خود گلوله بخورید. یا اگر دستگاه‌ها را باز کرده‌اند، از آن‌ها گام برداشته‌اند. جهنم واقعاً دیگران هستند.» این همان چیزی است که ما در آن گفتیم بررسی ما از اولین Helldivers، در سال ۲۰۱۵، یک بازی که در سراسر PS3، PS4 و – نگه دارم – Vita، به صورت متقابل خریداری شد. این می تواند به همین راحتی Helldivers 2 را توصیف کند، اگرچه من هنوز کسی را ندیده ام که قفل مکانیزم های خودش را باز کند. در هر صورت، بزرگترین شگفتی این است که چقدر کمی تغییر کرده است.

گزارش وظیفه در این تریلر Helldivers 2.در یوتیوب تماشا کنید

به بیان دیگر: Helldivers 2 اولین تلاش Arrowhead برای یک تیراندازی سوم شخص مناسب است، اما به نوعی تقریباً بازی می کند. دقیقا مانند Helldivers، یک تیرانداز دوقلو با پرسپکتیو چشم پرنده. انگار که Arrowhead در نه سال گذشته دوربین درون بازی را با دقت برداشته و آن را به صورت دستی به نقطه دیگری در همان دنیا برده است. حتی چیزهای کوچک هم باقی می مانند: نحوه چرخش در حین تیراندازی تاخیر کمی شگفت انگیزی به هدف شما می افزاید – یک پایه شماپ، آن – دنباله گلوله های تفنگ بزرگ شما که با موج بزرگ و قوس دار خود در اطراف چشمان تیرانداز دیوانه وار شما را می گیرند. گوشه. و چگونه آن غلاف ها – متاسفم، Hellpods – در هنگام فرود زمین را دریل کنید، و شما را به سطح بالا برسانید، مجسمه. چکمه‌های شما مانند یک اکشن پاپ‌آپ به زمین بسته شده‌اند. و تعداد دفعاتی که در اثر آن آتش دوستانه کشته و مرده ام.

در واقع، Helldivers 2 یک تراز کننده عالی است، اما در جایی که تسطیح به صورت معکوس انجام می شود – همه در اینجا به یک اندازه کل استخوان را تشکیل می دهند. روز پیش من مستقیماً جلوی دوستم رفتم و یک تفنگ تک تیرانداز شلیک کردم. در آخر هفته، شخصی را در توییتر دیدم که می گفت با منفجر کردن یک موجود بیگانه غول پیکر و له شدن زیر یکی از پاهای در حال سقوط مرده است. در همین حال به نظر می‌رسد که Hellpod من مانند یک موشک گرماگر به سمت سر هم گروهی‌های من کشیده می‌شود (که ممکن است عمداً آن را هدایت کنم یا نه).


انرژی دوگانه Helldivers 2 پادزهری برای ضعف بازی های ویدیویی است


اسکرین شات Helldivers 2 که نشان می دهد بازیکن و متحدش با مسلسل های سنگین به سمت موجی از دشمنان روباتی شلیک می کنند.

Helldivers 2 در ساختن دعواهایش فوراً سینمایی مهارت دارد. | اعتبار تصویر: سونی / یوروگیمر

شما می توانید میراث Magicka را در اینجا ببینید – یک کلاسیک دوستانه با آتش سوزی، اگر-این-پس-آن. Helldivers 2 همچنین به طرز شگفت انگیزی سیستمیک است، بازی لحظات کوچک عجیب و غریب از منطق ناب در میان حماقت محض. چگونه ممکن است یک ایستگاه تحقیقاتی برای یک هدف اصلی منفجر شود، در حالی که هیچ دکمه اختصاصی کوچک اختصاصی “نگهداری X برای نصب بمب” نمی خواهد ظاهر شود؟ بدیهی است که فقط چند نارنجک را به سمت آن پرتاب کنید یا به سقف آن حمله کنید. می‌توانید قبل از اینکه دسته جدیدی از شبه‌ترمیناتورها را تحویل دهند، دراپ‌شیپ‌ها را ساقط کنید، روی ماشین‌های متزلزل سرنگون کنید تا مانند اولین مسابقه‌دهنده جوان ساده لوح در Robot Wars بچرخند و البته، آتش شعله‌افکن خود را منتشر کنید.

یکی از اجزای نهایی در سس مخصوص، به نظر من، این واقعیت است که به صراحت توضیح داده شده است. Helldivers 2 آموزش خوبی دارد – من آن را با دانستن نحوه اردک زدن و غواصی و شلیک موفقیت آمیز با تفنگ خود ترک کردم – اما بعد از آن شما تنها هستید، یک دستکش مانند برای موضوع مضحک فضایی-جنگویستی برای فرستادن میهن پرستان تازه به بیرون بمیرم، اما به گمانم، کمی نبوغ هم هست. نتیجه یک بازی است که به شما احساس یک احمق را می دهد، بله، اما همچنین یک باهوش احمق – نوع احمق باهوشی که همه چیز را کشف می کند. کسانی که از مکانیسم های پیچیده صرف نظر کردند تا فقط یک پل گنگ بزرگ در Tears of the Kingdom بسازند، یا با یک شی یخ زده در زمان و چند ضربه خوب از یک چماق در Breath of the Wild راه خود را از میان زیارتگاه های معمایی عبور دادند.


اسکرین شات Helldivers 2 که شخصیتی خون آلود را نشان می‌دهد که با پاهایش در هوا تکان می‌خورد، به سمت مکانیکی سرخورده نشانه می‌رود.


اسکرین‌شات Helldivers 2 که گیم‌پلی هدف‌گیری با یک کشتی سیگاری در دوردست و نبرد در اطراف شما را نشان می‌دهد.


اسکرین شات Helldivers 2 که نشان می‌دهد بازیکن درست زمانی که علامت کامل ماموریت ظاهر می‌شود، در یک سیاره سبز تیره کشته شده است.


اسکرین شات Helldivers 2 که بازیکن را نشان می دهد که به صورت دستی مهمات غول پیکر و رژلبی شکل را در یک تفنگ توپخانه بزرگ قرار می دهد.

اعتبار تصویر: سونی / یوروگیمر

زمان به نظر قابل توجه است. اگر تعویض دنده نسبتاً ناگهانی را ببخشید، در پس‌زمینه این همه سرگرمی، صنعت بازی‌های ویدیویی Triple-A در حال تکان است. بازی ها در وسط هستند موجی جانسوز از اخراج – بلکه نوعی بحران وجودی، که تا حدی توسط یک استدلال، با کشش فزاینده، هدایت می شود نشان می دهد که بخش بزرگی از این امر ناشی از جاه طلبی نادرست رهبری آنها بوده است. تا حدی به لطف تلاش محکوم به شکست برای موقعیت بازی پرستیژ – شهوتی برای وفاداری روزافزون بیش از همه – بازی‌های ویدیویی بزرگ از هزینه‌های توسعه بالونی رنج می‌برند. هزینه‌ها در حال حاضر بسیار بالاست، حتی افزایش قیمت بازی، افزایش فروش، و مدل‌های خدمات زنده تقریباً در همه جا همچنان در تلاش برای پرداخت آن هستند.

همزمان با آن، بازی‌هایی که توییتر نسبت به کنسول پلی‌استیشن انحصاری دیگری در آن وجود دارد، درگیر است فاینال فانتزی ۷: تولد دوباره و رنگ زرد مخوف آن. “رنگ زرد” در اینجا به معنای رویکرد بسیار حامی اما – در بازی‌های خاصی که صعود اتفاق می‌افتد، اما نه به‌عنوان مکانیک ارگانیک، زمینه‌ای، یا به هر طریقی سیستمی – رویکرد کاملاً ضروری برای گفتن بازیکنان از چه طاقچه‌هایی است که می‌توانند بالا بروند. این موضوع با اولین باری که در چرخه همیشگی بحث‌های توییتر/X داشت، فاصله زیادی دارد، اما این چیزی است که با تلاش دوباره برای وفاداری، از طریق غیرقابل خواندن طبیعی دنیاهای دقیق‌تر، به وجود آمده است.


اسکرین شات Helldivers 2 که نشان می‌دهد بازیکن درست زمانی که علامت کامل ماموریت ظاهر می‌شود، در یک سیاره سبز تیره کشته شده است.
اعتبار تصویر: سونی / یوروگیمر

سپس به اندازه کافی در Helldivers 2 نگاه کنید، و در میان شادی محض آن ممکن است چیزی شبیه به درس را نیز بیابید. بلاک‌باسترها به طور فزاینده‌ای در گرفتن دست بازیکن گناهکار هستند، چه با رنگ زرد خاصی یا اخیراً، برخی از پرحرف‌ترین قهرمانان تاریخ (آن‌هایی که با صدای بلند برای هیچ‌کس فریاد نمی‌زنند که دقیقاً کدام نقطه ضعف آشکار و درخشان را باید انجام دهید. در حین باس فایت ها شلیک کنید، یا راه حل های پازل را قبل از اینکه شروع کنید خراب کنید). آنها بی وقفه جلا می شوند. آنها به طرز وحشتناکی خود را جدی گرفته اند هر کدام به عنوان نوعی انقلاب خوداعلام شده در داستان نویسی یا هنر فنی وارد می شوند – تا حدی، شما مشکوک هستید، زیرا آنها باید به فروش انقلابی یکسانی دست یابند تا شانسی برای جبران هزینه های خود داشته باشند. و آنها، همانطور که اخیراً دیدیم، متأسفانه این کار را به اندازه کافی انجام نمی دهند.

در همین حال، توسعه دهنده یک موفقیت فوری با سرورهای جهانی خود با ظرفیت، رویکردی مبتنی بر اعتماد برای آموزش بازیکنانش، حس شوخ طبعی، طراحی سیستمی حیله گرانه، و مطمئناً کسری از بودجه معمولی سه گانه A. این جمله را در صفحه اول وب سایت خود آورده است: “بازی برای همه، بازی برای هیچ کس نیست.” خیلی ساده است که بگوییم ما فقط باید حرف آنها را قبول کنیم – یا اینکه فیلم های پرفروش باید به نحوی با ایده آل های Helldivers 2 مطابقت داشته باشند. اما اگر بازی های ویدیویی در حال حاضر به دنبال پاسخ هستند، این یکی ممکن است محل خوبی برای شروع باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2s-double-a-energy-is-an-antidote-to-video-game-malaise?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *