انقلاب ساعت کاری – همه چیزهایی که می دانیم

انقلاب ساعتی جدیدترین بازی از InXile است که یک بازی RPG اول شخص را در یک دنیای استیمپانک مسحورکننده ارائه می دهد که از یک راز تاریک محافظت می کند. که به عنوان بخشی از نمایشگاه بازی های ایکس باکس نشان داده شده است، دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید برای کشف دنیای مکانیکی هیجان انگیز باشید. انقلاب ساعتی قبل از راه اندازی، با وجود اینکه از آن زمان هیچ به روز رسانی دریافت نکرده ایم.

با این اوصاف، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد که چه چیزی باعث می شود این بازی ارزش افزودن به رادار شما را داشته باشد بازی های آیندهو با وجود تنها یک تریلر در زیر کمربند ما، سؤالات زیادی بی پاسخ مانده است، اما ما موفق شده ایم مقدار معقولی از اطلاعات را در مورد انتشار جمع آوری کنیم تا بتوانید برای شمارش معکوس آماده شوید.

در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد آن می دانیم انقلاب ساعت از جمله اینکه در چه پلتفرمی راه اندازی خواهد شد و همه آخرین تریلرها و اخبار.

انقلاب عقربه ای – به تعقیب و گریز

شخصیت شوم در یک اتاق تاریک در Clockwork Revolution

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)
  • چیست؟ یک بازی RPG اول شخص استیمپانک زمان بر
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC، Xbox Series X|S چه کسی آن را می سازد؟ سرگرمی inXile
  • چه کسی آن را می سازد؟ سرگرمی inXile

Clockwork Revolution حدس و گمان ها و پلتفرم ها را منتشر کرد

رئیس ربات در بازی Clockwork Revolution در حال نزدیک شدن به بازیکن

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)

وجود ندارد انقلاب ساعتی تاریخ انتشار یا پنجره در حال حاضر، اما از آنجایی که در حال مسابقه دادن به پایان سال ۲۰۲۳ هستیم، فکر می کنیم سال آینده، ۲۰۲۴، در خیلی اولین.

با این حال، از آنجایی که inXile یک توسعه دهنده داخلی است، ما پلتفرم ها را می شناسیم: این بازی به طور انحصاری برای PC و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این بازی با ایکس باکس وان سازگار خواهد بود یا خیر، اما زمانی که بدانیم چه زمانی باید منتظر این عنوان باشیم، ممکن است اطلاعات بیشتری منتشر شود.

علاوه بر این، ما این را می دانیم انقلاب ساعتی به‌صورت یک روزه به Xbox Game Pass می‌آید، بنابراین هر مشترک فعال Xbox Game Pass می‌تواند به محض انتشار این عنوان را دریافت کند. اگرچه اطلاعاتی که ما در حال حاضر در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم بسیار محدود است، احتمال زیادی وجود دارد که بتواند به یکی از آنها تبدیل شود بهترین بازی های تک نفره در Xbox Game Passدر کنار یکی از بهترین بازی های Xbox Game Pass به طور کلی

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این عنوان در نهایت بر روی کنسول‌های دیگر پخش می‌شود یا خیر، اما ما انتظار داریم که فعلاً در انحصار Xbox و PC باقی بماند. اگرچه ما دوست داریم که آن را روی زمین ببینیم PS5 یا حتی کنسول های نسل آخر، اگر روشن بماند تعجب نخواهیم کرد Xbox Series XS و PC.

تریلرهای Clockwork Revolution

دشمنان مکانیکی مسلح در حال راه رفتن در شکل گیری در انقلاب ساعت

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)

جانقلاب قفل دار تریلرها روی زمین فوق‌العاده نازک هستند و تنها تریلری که در حال حاضر دیده‌ایم به عنوان بخشی از نمایشگاه بازی‌های Xbox در ژوئن ۲۰۲۳ نشان داده شده است. این تریلر دو دقیقه‌ای ترکیبی از فیلم‌های سینمایی و فیلم‌های درون بازی را به ما نشان می‌دهد و ما را با تنظیمات بخار بازی – Avalon.

پس از نگاهی کوتاه به کلان شهر و ساکنان مکانیکی آن، ما به سرعت با مکانیک های خم شدن زمان در بازی و جنبه FPS آشنا می شویم. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

داستان و صحنه انقلاب ساعت کاری

پوستری مخدوش در انقلاب ساعتی

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)

داستان و موقعیت انقلاب ساعتی در کلان شهر آوالون، شهری پر جنب و جوش و با انرژی بخار که با تغییر وقایع تاریخی به دقت ساخته شده است. زیبایی آوالون خارج از مکانیک خارق‌العاده و اربابان ثروتمندش که اندام‌های خود را با پروتزهای ساعتی جایگزین می‌کنند، راز تاریکی را پنهان می‌کند که کشف آن وظیفه شماست.

قبل از ورود، دستگاهی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد به گذشته سفر کنید، جایی که به شهر جدیدی که تصمیم گرفته‌اید آن را خانه بنامید، تصادف می‌کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا شما را با زیبایی‌اش از بین ببرد، اما آوالون خانه یک دیکتاتور بی‌رحم به نام لیدی آیرون‌وود است که یکی از کسانی است که در ساختن شهر تغییر ایجاد کرده است. آیرون وود به جای تمرکز بر ایجاد یک مکان عالی برای همه شهروندان، از دستگاه خود سوء استفاده کرده است تا خود را در صدر زنجیره غذایی از نظر ثروت و قدرت نگه دارد، که طبقه کارگر را با مشکل مواجه می کند.

با دستگاه خمش زمان خود، باید به لحظات کلیدی تاریخ سفر کنید تا عناصر خاصی را تغییر دهید تا بر آوالون و شهروندانش تأثیر بگذارد تا سلسله مراتب Ironwoods را متوقف کنید، اما مهم است که مراقب تأثیر خود باشید. ممکن است زنجیره اثر پروانه ای اتفاق بیفتد و اعمال شما را به روشی که در ابتدا انتظارش را ندارید تغییر دهد.

علاوه بر تأثیرگذاری بر خود آوالون، باید در نظر بگیرید که چگونه اقدامات شما بر شهروندان آن تأثیر می گذارد. ساکنان عمدتاً مکانیکی آوالون به‌طور باورنکردنی روایت‌محور هستند، بنابراین باید به طور مداوم با محیط و شخصیت‌ها تعامل داشته باشید تا بفهمید چرا اتفاقات رخ داده است و چگونه می‌توانید هر اقدامی را اصلاح کنید و در عین حال اثرات طولانی‌مدت را حفظ کنید. جیب پشتی شما

گیم پلی Clockwork Revolution

یک تفنگ در انقلاب ساعتی

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)

انقلاب ساعتی یک RPG اکشن اول شخص است که تاکید زیادی بر مبارزات پویا و سیستم های شخصیتی پیچیده دارد که برای شما طراحی شده است تا مسیری منحصر به فرد را بسته به رویکرد شما به سناریوهای خاص ایجاد کنید.

بین کاوش آوالون و استفاده از کرونومتر برای بازدید مجدد از گذشته در تلاش برای جلوگیری از سلطنت ظالمانه Ironwood، چیزهای زیادی برای کشف در طول بازی وجود دارد، اما بدیهی است که نیروهای متعددی وجود دارند که به شدت در تلاش هستند شما را نیز متوقف کنند.

مبارزه با رویکرد FPS، سلاح‌های علمی تخیلی و الهام‌گرفته از استیمپانک متعددی را برای شما معرفی می‌کند تا یاد بگیرید چگونه در کنار دشمنان و باس‌های مکانیکی قوی استفاده کنید که باید انتظار داشته باشید هر زمان که می‌خواهید گذشته را تغییر دهید، با آنها روبرو شوید.

در تریلر رسمی رونمایی، شاهد نماهای متعددی از آوالون هستیم که نشان می‌دهد اتفاقات «قبل و بعد» تغییر کرده است، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شاخص‌های بصری داشته باشیم، مانند ساختمانی که زمانی پررونق که اکنون متروکه است، از زمانی که اقدامات ما تغییر کرده است. زندگی در شهر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

در حال حاضر، ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از کرونومتر نداریم، و همچنین چیزهای زیادی در مورد جنبه اکتشافی Avalon دیده‌ایم، اما با مشخص نشدن تاریخ انتشار، هنوز فرصت زیادی برای یک فیلم درون بازی وجود دارد. بینشی که باید منتشر شود یا توجه به مکانیک های خاص قبل از انتشار عنوان.

اگرچه هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد اینکه دقیقاً چگونه بازی انجام می شود، از تریلر رسمی افشا وجود دارد، انقلاب ساعتی به نظر می رسد ترکیبی از Fallout و BioShock Infinite. در حالی که بدیهی است که یک صحنه و داستان منحصر به فرد را ارائه می دهد، در کنار زرادخانه ای از سلاح ها و دشمنان منحصر به فرد که باید برای رویارویی با آنها آماده شویم، ما حدس می زنیم که شباهتی در داخل وجود داشته باشد. “انقلاب ساعتی”گیم پلی بازی

اخبار انقلاب ساعتی

قطار در Avalon در انقلاب ساعت

(اعتبار تصویر: InXile Entertainment)

تریلر رسمی Reveal Clockwork Revolution در نمایشگاه Xbox Games نشان داده شد
انقلاب ساعتی‘s تریلر رسمی رونمایی در کنار نمایشگاه Xbox Games به نمایش گذاشته شد، اولین نگاهی به آنچه می توانیم از بازی steampunk RPG پر اکشن داشته باشیم ارائه می دهد. تریلر، هرچند کوتاه، نگاهی به آنچه که از آوالون باید انتظار داشت را ارائه داد و صحنه را برای چه چیزی مشخص کرد. انقلاب ساعتی ما را به چالش خواهد کشید. هیچ تاریخ انتشاری در پایان تریلر ارائه نشده است، و همچنین ما یک سال پخش را دریافت نکردیم، بنابراین هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد عنوان وجود دارد.

اگر در جستجوی ماجراجویی های جایگزینی هستید که قبل از انتشار فیلم Clockwork Revolution در آن غرق شوید، ممکن است بخواهید توجه خود را به این موضوع معطوف کنید. Princess Peach: Showtime تاریخ انتشارکه یک محیط کاملا متفاوت را ارائه می دهد.


منبع: https://www.techradar.com/news/clockwork-revolution-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *