انویدیا با Genentech برای تسریع در کشف داروهای مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری می کند

انویدیا با Genentech برای تسریع در کشف داروهای مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری می کند

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


انویدیا با Roche Group کار می کند Genentech برای کمک به شرکت در استفاده از هوش مصنوعی مولد در کشف دارو. این شرکت‌ها امروز یک همکاری استراتژیک چند ساله را اعلام کردند که به موجب آن Genentech مدل‌ها و مجموعه داده‌های خود را با پشته محاسباتی هوش مصنوعی انویدیا ترکیب می‌کند تا تحقیقات هوش مصنوعی را پیش ببرد – و کشف و ارائه درمان‌های جدید به مردم را تسریع بخشد.

مشارکت، همانطور که شرکت ها در یک وبلاگ گفتند پست، حول استفاده از DGX Cloud و BioNemo انویدیا می چرخد. انویدیا این پیشنهادات را با دانشمندان Genentech به اشتراک می گذارد و به آنها کمک می کند تا مدل های خود را بهینه کرده و مقیاس دهند و سپس از آموخته ها برای توسعه بیشتر محصول خود استفاده کنند.

ما اولین شرکت بیوتکنولوژیکی بودیم که از زیست‌شناسی مولکولی برای کشف و توسعه دارو استفاده کردیم، که دنیا را تغییر داد. ما پیشگام درمان آنتی‌بادی بودیم که به الگوی درمان تبدیل شد. و اکنون، هوش مصنوعی، آزمایشگاه و کلینیک را گرد هم آورده‌ایم تا چیز دیگری را کشف کنیم. الگوهای غیرقابل دسترس در حجم وسیعی از داده ها و طراحی آزمایش هایی برای آزمایش آن الگوها. همکاری با انویدیا، و معرفی هوش مصنوعی مولد، این قدرت را دارد که کشف و طراحی درمان هایی را که زندگی بیماران را در سراسر جهان بهبود می بخشد، توربوشارژ کند. معاون اجرایی و رئیس تحقیقات و توسعه اولیه Genentech (gRED)، در بیانیه ای گفت.

چگونه Nvidia به Genenetech در کشف دارو کمک می کند

کشف دارو مدت‌هاست که فرآیندی پیچیده و زمان‌بر بوده است، جایی که تیم‌ها باید در مورد مولکول‌های مختلف و تعاملات آنها تحقیق کنند تا ببینند چه چیزی برای هدف قرار دادن یک بیماری خاص مؤثر است. Genentech در حال بررسی است پتانسیل هوش مصنوعی در این فضاکه می تواند از مجموعه داده های بزرگ برای شناسایی سریع مولکول ها و فعل و انفعالات دارویی بالقوه یاد بگیرد.

رویداد VB

تور AI Impact Tour

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

تیم‌های AI/ML این سازمان قبلاً مدل‌های پایه اختصاصی را در زمینه‌های تحقیقاتی متعدد، از جمله روش‌های درمانی متنوع، توسعه داده‌اند. اکنون، با این همکاری با انویدیا، آنها قصد دارند از DGX Cloud استفاده کنند BioNemo برای بهینه سازی بیشتر این الگوریتم های سفارشی و تسریع زمان ارزش گذاری در کشف دارو.

Nvidia DGX Cloud به محققان Genentech نمونه‌های اختصاصی ابررایانه‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد در حالی که BioNemo توانایی پیش‌آموزش یا تنظیم دقیق مدل‌های خود را بر روی این نمونه‌ها می‌دهد. این سازمان همچنین قصد دارد APIهای ابری BioNemo را مستقیماً در جریان کار کشف داروی خود ادغام کند.

در سمت بهینه‌سازی، انویدیا گفت که پیشنهاداتش آموزش و استنتاج مدل‌های مولد مورد استفاده در چارچوب «آزمایشگاه در حلقه» Genentech را تسریع می‌کند، جایی که داده‌های تجربی گسترده به مدل‌هایی برای توسعه تکراری داده می‌شود. هنگامی که این مدل ها آماده شدند، الگوها را آشکار می کنند و پیش بینی های جدید و قابل آزمایش طراحی مولکولی را انجام می دهند و به دانشمندان این امکان را می دهند که این پیش بینی ها را در آزمایشگاه ارزیابی کنند و نتایج را برای بهبود الگوریتم زیربنایی برای توسعه درمان های بهتر ارائه دهند.

برای بهبود مدل های سفارشی، پیشنهادات انویدیا از مجموعه داده های مولکولی و بیولوژیکی گسترده Genentech استفاده می کند. با این حال، این سازمان خاطرنشان کرد که شرکت دسترسی مستقیم به این اطلاعات نخواهد داشت مگر اینکه به طور صریح برای یک پروژه خاص اعطا شود.

طی چند سال آینده، انویدیا امیدوار است با کمک این مشارکت، بینشی در مورد چالش های مرتبط با هوش مصنوعی در کشف دارو به دست آورد. این شرکت گفت که این بینش‌ها در نهایت به پیشرفت BioNemo و محصولات مرتبط برای پاسخگویی بهتر به نیازهای شرکت‌ها در این بخش کمک می‌کند.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/nvidia-collaborates-with-genentech-to-accelerate-ai-driven-drug-discovery/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *