انیمیشن Among Us ستارگانی از جمله اشلی جانسون و الیجا وود را ایفا می کند.

Innersloth برخی از ستارگان sus را که نمایش انیمیشن Among Us را زنده خواهند کرد، معرفی کرده است.

همانطور که در اطلاعیه ای که دیروز در توییتر/X منتشر شد، ما اکنون می دانیم که اشلی جانسون – که شاید به عنوان The Last of Us' Ellie شناخته می شود – صداپیشگی «ارغوانی» را بر عهده خواهد داشت و الیجا وود از ارباب حلقه ها نقش «گرین» را بازی خواهد کرد. . ، Fresh of the Boat's Randall Park “Red” را به تصویر می کشد، در حالی که Yvette Nicole Brown از Community صداپیشگی “Orange” را بر عهده خواهد داشت.


انیمیشن Among Us ستارگانی از جمله اشلی جانسون و الیجا وود را ایفا می کند.بیایید در میان ما بازی کنیم: نقشه جدید، همان هرج و مرج قدیمی! خارج از Xbox، Outside Xtra و Dicebreaker!


در اینجا تیم ویدیویی Eurogamer در حال بازی Among Us با Outside Xbox، Outside Xtra و Dicebreaker است.

قرمز – “کاپیتان اسکلد” – به عنوان یک آدم خشنود توصیف می شود، در حالی که بنفش رئیس امنیتی مشکوک و کنایه آمیز است. Wood's Green یک کارآموز بدون دستمزد است که “از حضور در آنجا خوشحال است” و Brown's Orange یک شیل شرکتی بدون ستون از HR است.

مطابق با تنوعاوون دنیس، خالق سریال، به همراه Forest Willard از Innersloth، Marcus Bromander، و Carl Neisser از Innersloth، به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال نیز خدمت خواهند کرد. کریس پرینوسکی، شانون پرینوسکی، آنتونیو کانوبیو و بن کالینا از استودیوی انیمیشن Titmouse نیز به فیلم اعتباری تولید اجرایی می‌پیوندند.

هنوز هیچ شبکه یا ارائه دهنده جریانی به پروژه متصل نشده است.

ما ابتدا خبر از اقتباس آینده در میان ما در سال گذشتهبا یک نمای کلی که به این شرح بود: “اعضای خدمه شما با یک تغییر شکل بیگانه با هدف ایجاد سردرگمی، خرابکاری در کشتی و کشتن همه جایگزین شده اند. “جالب” را ریشه کن کنید یا قربانی طرح های جنایتکارانه او شوید.”

عنوان کسر اجتماعی InnerSloth تنها بازی با اقتباس انیمیشنی در دست ساخت نیست. در کنار Among Us هم داریم The Witcher: Sirens of the Deep و Tomb Raider: The Legend of Lara Croft فقط دو مورد را نام ببریم.


منبع: https://www.eurogamer.net/among-us-animated-show-casts-sus-stars-including-ashley-johnson-and-elijah-wood?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *