اهدای تقریباً ۳۵۰۰۰۰ دلاری اسکوئر انیکس به جامعه صلیب سرخ ژاپن برای حمایت از مردم آسیب دیده از زلزله شبه جزیره نوتو

اهدای تقریباً ۳۵۰۰۰۰ دلاری اسکوئر انیکس به جامعه صلیب سرخ ژاپن برای حمایت از مردم آسیب دیده از زلزله شبه جزیره نوتو

اسکوئر انیکس تایید کرده است که ۵۰ میلیون ین (تقریباً ۳۴۶۰۰۰ دلار یا ۲۷۳۰۰۰ پوند) به جامعه صلیب سرخ ژاپن به منظور حمایت از آسیب دیدگان زلزله شبه جزیره نوتو در ژاپن که در ۱ ژانویه ۲۰۲۴ رخ داد اهدا خواهد کرد.

به اختصار پست خبری امروز (۹ ژانویه) در وب سایت Square Enix Holdings منتشر شد ، که توسط Twitter / X User مورد توجه و ترجمه قرار گرفت @Genki_JPNاین شرکت که بیشتر برای سریال هایی از جمله شناخته شده است فاینال فانتزی، اژدها کوئست، و Kingdom Hearts، با زلزله زدگان ابراز همدردی کرد. با اعلام کمک مالی خود، خاطرنشان کرد (ترجمه گوگل) که شرکت دعا می کند “برای هر چه زودتر بهبودی ممکن مناطق آسیب دیده.”

هفته گذشته، شرکت پوکمون همچنین اعلام کرد که ۵۰ میلیون ین برای کمک به افرادی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند، اهدا می کند. در یک پست این شرکت که در ۵ ژانویه در توییتر / X (ترجمه گوگل) منتشر شد، نوشت که “۵۰ میلیون ین به انجمن صلیب سرخ ژاپن و [make] کمک های مالی به سازمان های حمایتی به منظور کمک به آسیب دیدگان از فاجعه و کمک به بازسازی مناطق آسیب دیده.

علاوه بر این، شرکت پوکمون اعلام کرد که به فعالیت‌های خود با کودکان آسیب‌دیده از زلزله از طریق بنیاد Pokémon With You ادامه خواهد داد تا به آنها کمک کند «لبخندهای خود را بازیابند».

این زمین لرزه با بزرگی MJMA 7.6 در ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی ژاپن در روز سال نو به وقوع پیوست. با توجه به الف گزارش از انجمن صلیب سرخ ژاپن، ۱۲۱۹ پس لرزه پس از زمین لرزه اصلی رخ داد و تا روز گذشته (۸ ژانویه)، ۱۶۸ کشته در استان ایشیکاوا تایید شد. صدها نفر دیگر مجروح و مفقود شده اند و بیش از ۱۵۰۰ خانه به عنوان ریزش یا آسیب گزارش شده است.

Square Enix توسعه‌دهنده و ناشر سری Final Fantasy است که خانه بسیاری از آنهاست بهترین بازی های RPG تمام دوران


منبع: https://www.techradar.com/gaming/square-enix-donating-almost-dollar350000-to-japanese-red-cross-society-to-support-people-affected-by-noto-peninsula-earthquake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *