اوبر در حال محدود کردن کاربرانی است که رتبه بندی بدی را فقط برای بازپرداخت دریافت می کنند

رانندگان () برای ادامه استفاده از برنامه باید رتبه بالایی داشته باشید، اما بازیگران بد می توانند این امتیاز را پایین بیاورند. برخی حتی ممکن است به راننده یا پیک امتیاز ضعیفی برای سواری کاملاً خوب یا تحویل غذا بدهند تا بتوانند مبلغی را پس بگیرند. اوبر می‌گوید که تلاش بیشتری برای مقابله با این مشکل و ایجاد پلتفرم منصفانه‌تر و ایمن‌تر برای سواران و پیک‌ها انجام می‌دهد.

سیستم‌های جدیدی را برای مشخص کردن کاربرانی که صرفاً در تلاش برای بازپرداخت وجه یا دلجویی دیگر شکایت می‌کنند، ایجاد کرده است. اوبر می‌گوید هر گونه ادعایی که این کاربران پرچم‌گذاری شده مطرح می‌کنند، بر رتبه‌بندی راننده تأثیر نمی‌گذارد یا عاملی در تصمیم‌گیری‌های غیرفعال کردن حساب نخواهد بود. این شرکت خاطرنشان می‌کند که این بر اساس سیاستی است که از سال ۲۰۱۷ برای کنار گذاشتن رتبه‌بندی پایین برای مسائلی که خارج از کنترل راننده یا پیک هستند، مانند ترافیک سنگین، ایجاد شده است.

در جاهای دیگر، رانندگان و پیک‌ها اطلاعات واضح‌تری در مورد اینکه چرا اوبر حساب کاربری خود را غیرفعال کرده است، دریافت خواهند کرد. آن‌ها می‌توانند از اوبر بخواهند تصمیم را بررسی کند و جزئیاتی که ممکن است به پرونده آنها کمک کند، مانند ضبط‌های ویدیویی یا صوتی، درج کند. علاوه بر این، رانندگانی در ایالات متحده که متهم به استفاده از وسیله نقلیه خود تحت تأثیر مواد مخدر شده اند، این امکان را خواهند داشت که برای اثبات بی گناهی خود آزمایشی انجام دهند. اوبر هزینه آزمایش دارو را تقبل خواهد کرد.

اینها بخشی از اوبر برای ایمن تر و منصفانه تر کردن پلتفرم برای رانندگان وارد می شود. برای یک چیز، این شرکت در حال گسترش ویژگی Record My Ride خود به شهرهای بیشتری در ایالات متحده است. رانندگان در مکان های بیشتری می توانند از دوربین جلوی آیفون خود برای فیلم برداری از سفرهای خود استفاده کنند. همانطور که با که اکنون در سراسر کشور در دسترس است، هیچ کس به ضبط ویدیوی رمزگذاری شده دسترسی نخواهد داشت مگر اینکه راننده آن را برای بررسی به اوبر ارسال کند.

در یک به روز رسانی ایمنی محور دیگر، اوبر می گوید که در سال ۲۰۲۴ این کار انجام خواهد شد "به طور قابل توجهی تأیید هویت سوار را گسترش دهید تا جزئیات حساب سوار را با منابع داده قابل اعتماد یا یک سند شناسایی مقایسه کنید." در نهایت، به رانندگان اطلاع می دهد که آیا سواری که قرار است سوار شوند تأیید شده است یا خیر. ایده این است که قبل از پذیرفتن سفر به رانندگان آرامش بیشتری بدهید.

دیگر به‌روزرسانی‌هایی که اوبر اعلام کرده است شامل یکپارچه‌سازی Android Auto است، بنابراین می‌توان به برنامه Uber Driver در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر دسترسی داشت. که بر اساس ادغام CarPlay قبلی است.

رانندگان به زودی می‌توانند اطلاعات ترافیک و مسیرهای بی‌درنگ را به اشتراک بگذارند که سایر رانندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، در حالی که اطلاعات مربوط به کارهای جاده‌ای، تصادف‌ها و بسته شدن خطوط که از TomTom تهیه می‌شوند به‌طور خودکار در مسیرهای پیشنهادی Uber لحاظ می‌شوند. در همین حال، پیک‌ها اکنون می‌توانند ببینند که آیا پارکینگ رایگان در نزدیکی مقصدشان وجود دارد یا خیر و می‌توانند به اطلاعات بیشتری در مورد محل خروج خود از جمله عکس‌های ساختمان یا درب دسترسی داشته باشند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/uber-is-clamping-down-on-users-who-give-bad-ratings-just-to-get-refunds-164045280.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/uber-is-clamping-down-on-users-who-give-bad-ratings-just-to-get-refunds-164045280.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *