اوبر سه سال پس از خرید سرویس تحویل الکل Drizly را تعطیل کرد

در سال ۲۰۲۱، اوبر Drizly را خریداری کرد برای ۱٫۱ میلیارد دلار مدت کوتاهی پس از گزارش بخش تحویل غذا زیان های خود را قابل کنترل نگه داشت در طول همه گیری سه سال بعد، این شرکت خدمات تحویل الکل مستقر در ایالات متحده را تعطیل می کند. Axios گزارش کرده است. پیر-دیمیتری گور-کوتی، معاون تحویل اوبر، به این نشریه گفت که این شرکت تصمیم گرفته است تجارت را تعطیل کند و بر روی آن تمرکز کند. "استراتژی اصلی Uber Eats"

در SEC اعلامیه از اکتساب، Drizly به عنوان خدماتی توصیف شد که "با هزاران تاجر محلی همکاری می کند تا انتخابی باورنکردنی از آبجو، شراب و مشروبات الکلی را با قیمت رقابتی و شفاف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد." اوبر پیشنهادات Drizly را در برنامه Eats خود ادغام کرد، اما سرویس تحویل الکل یک برنامه جداگانه برای خود داشت.

"پس از سه سال فعالیت مستقل Drizly در خانواده Uber، ما تصمیم گرفتیم که کسب و کار را ببندیم و روی استراتژی اصلی Uber Eats تمرکز کنیم که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تقریباً هر چیزی را دریافت کنند – از غذا گرفته تا مواد غذایی و الکل – همه در یک برنامه واحد." گور کوتی در بیانیه ای گفت. "ما از تیم Drizly به خاطر کمک های فراوانشان در رشد دسته تحویل BevAlc به عنوان پیشگام اصلی صنعت سپاسگزاریم."

مشخص نیست که آیا مسائل امنیت سایبری Drizly در تصمیم اوبر نقش داشته است یا خیر. Drizly قبلاً نقض داده در سال ۲۰۲۰ را تأیید کرده بود که اطلاعات ۲٫۵ میلیون مشتری را فاش کرد. پس از خرید اوبر، کمیسیون تجارت فدرال دریافت که جیمز کوری رلاس، مدیرعامل Drizly، در سال ۲۰۱۸ در مورد مسائل امنیتی شرکت هشدار داده شده است. مشخص سرویس تحویل، علیرغم ادعای این که این کار را انجام داده است، از اجرای پادمان های مناسب برای محافظت از کاربران خود شکست خورده است و عملکرد ضعیف امنیتی آن، نقض داده ها را ممکن ساخته است. این شرکت به Drizly دستور داد تا هر گونه اطلاعات شخصی را که جمع آوری کرده و ارتباطی با خدماتش ندارد را از بین ببرد و از جمع آوری آنها در آینده خودداری کند. FTC همچنین Rellas را ملزم کرد که برنامه های امنیت اطلاعات را در هر شرکتی که به آن ملحق می شود یا در جایی که نقش مدیر عامل را بر عهده می گیرد، اجرا کند. در هر صورت، Drizly از بین رفته است، اما به نظر می رسد Uber قصد دارد به تحویل الکل به مشتریان خود ادامه دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/uber-shuts-down-alcohol-delivery-service-drizly-three-years-after-its-purchase-065818346.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/uber-shuts-down-alcohol-delivery-service-drizly-three-years-after-its-purchase-065818346.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *