Copilot Pro جدید است "حق بیمه" برای مشاغل در همه جا – اما مایکروسافت کاربران را وادار می کند تا برای ابزارهای برتر هوش مصنوعی پول پرداخت کنند

به عنوان تقاضا برای ابزارهای هوش مصنوعی (AI) در سراسر جهان ادامه دارد، مایکروسافت گسترش قابل توجهی را برای پلتفرم Copilot خود نشان داده است.

این شرکت می‌گوید که ردیف اشتراک جدید Copilot Pro پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های Microsoft Copilot را با هزینه ۲۰ دلار در ماه/هر کاربر، در کنار ردیف رایگان موجود ارائه می‌کند – که باقی خواهد ماند.

اما این شرکت همچنین اعلام کرد که تعداد بیشتری از Copilot را به این شرکت خواهد آورد مایکروسافت ۳۶۵ وقتی صحبت از برنامه‌هایی مانند Word، Excel، PowerPoint و موارد دیگر می‌شود، کاربران تجاری برای دسترسی ناامید هستند.

Microsoft Copilot Pro – و در M365

مایکروسافت می‌گوید Copilot Pro یک تجربه هوش مصنوعی واحد را در تمام دستگاه‌های شما فراهم می‌کند و در صورت نیاز توصیه‌ها و راهنمایی‌های مربوط به زمینه را ارائه می‌دهد. این دستگاه از جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد که با GPT-4 Turbo Open AI شروع می‌شود که نسبت به نسل‌های قبلی کمک‌های سریع‌تر و هوشمندتر ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین به زودی می‌توانند Copilot GPT خود را از طریق Copilot GPT Builder آینده بسازند، و این فرصت را می‌دهد تا Copilot‌های سفارشی‌سازی شده برای موضوعات خاص ایجاد کنند. مشترکین همچنین به Image Creator از Designer (که قبلاً به عنوان Bing Image Creator شناخته می‌شد) دسترسی خواهند داشت که ایجاد تصاویر هوش مصنوعی پیشرفته را با کیفیتی بالاتر از همیشه ارائه می‌دهد.

Copilot Pro جدید است "حق بیمه" برای مشاغل در همه جا – اما مایکروسافت کاربران را وادار می کند تا برای ابزارهای برتر هوش مصنوعی پول پرداخت کنند

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

یوسف مهدی، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، خاطرنشان کرد: “در آغاز سال جدید، ما از دیدن افرادی که به طور فزاینده ای از Microsoft Copilot برای کار و زندگی استفاده می کنند و آنها را دوست دارند، هیجان زده ایم.” “هدف ما این است که به هر فرد و هر سازمانی در این سیاره قدرت دهیم تا با ارائه Copilot، همراه روزمره هوش مصنوعی، به میلیون ها نفر در سراسر جهان، به دستاوردهای بیشتری برسند.”

در جاهای دیگر، این شرکت فاش کرد که Copilot برای مایکروسافت ۳۶۵ اکنون برای سازمان‌ها در هر اندازه و بدون حداقل صندلی در دسترس است و هوش مصنوعی را در Word (تصویر زیر)، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote و Microsoft Teams می‌آورد.

این شامل مشاغل کوچک با طرح های Microsoft 365 Business Premium و Business Standard می شود که اکنون می توانند بین یک تا ۲۹۹ صندلی را با قیمت ۳۰ دلار برای هر نفر در ماه خریداری کنند.

Microsoft 365 Copilot Pro

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت همچنین حداقل خرید ۳۰۰ صندلی را برای طرح‌های تجاری حذف می‌کند و Copilot را برای مشتریان Office 365 E3 و E5 (که قبلاً به مجوز Microsoft 365 نیاز داشتند و فاش کرد که مشتریان تجاری اکنون می‌توانند Copilot برای Microsoft 365 را از طریق شبکه مایکروسافت خریداری کنند). شرکای Cloud Solution Provider.

مهدی خاطرنشان کرد: Copilot برای مایکروسافت ۳۶۵ حتی برای سازمان‌ها قدرتمندتر است، زیرا در سراسر جهان از داده‌های شما در محل کار – از جمله ایمیل‌ها، جلسات، چت‌ها، اسناد و موارد دیگر، به علاوه وب کار می‌کند.

“با اعلامیه های امروز، ما همچنان به ارائه Copilot به مشتریان بیشتری با گزینه های بیشتر برای آنها ادامه می دهیم. چه به دنبال شروع رایگان با Copilot باشید، چه بخواهید تجربه Copilot خود را با Copilot Pro افزایش دهید یا یک مشتری SMB یا Enterprise باشید. به دنبال افزایش بهره وری خود به روش های جدید با Copilot برای Microsoft 365، یک تجربه Copilot برای همه وجود دارد.”

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-copilot-pro-is-a-new-premium-tier-for-businesses-everywhere-but-youll-have-to-pay-for-top-ai-tools

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *