اولین آزمایش کنندگان اپل ویژن پرو از وزن هدست شکایت داشتند

اولین آزمایش کنندگان اپل ویژن پرو از وزن هدست شکایت داشتند

مال اپل ویژن پرو ممکن است اضافه وزن داشته باشد، زیرا گروهی از خبرنگاران از احساس ناراحتی در هنگام استفاده از هدست در یک نسخه نمایشی اخیر شکایت کردند.

در ۱۶ ژانویه، این شرکت به سایت های خبری فناوری Engadget و The Verge این فرصت را داد تا دستگاه آینده خود را قبل از آن آزمایش کنند. در ۲ فوریه منتشر شد. پیش نمایش تا حد زیادی مثبت بود شرلین لو انگجت توانایی Vision Pro برای ایجاد یک تجربه سرگرمی همهجانبه را ستوده است. اما همانطور که Low می گوید، “بهترین هدآپ نمایشگر در جهان اگر نتوان آن را برای مدت طولانی پوشید بی فایده خواهد بود” و دقیقاً همین اتفاق افتاد. ۱۵ دقیقه پس از نمایش دمو، او شروع به “احساس سنگینی دستگاه” کرد و اندکی از درد بلافاصله بعد از آن رسید. این احساس توسط آهنگ ویکتوریا The Verge’s او احساس کرد که ویژن پرو بر روی پیشانی خود فشار می آورد که منجر به سردرد خفیفی شد.

این موضوع مدتی است که شناخته شده است آزمایش کنندگان اولیه شکایت می کنند که هدست پس از چند ساعت استفاده از آن “احساس سنگینی زیادی می کند”. لنس اولانوف، سردبیر ایالات متحده TechRadar، که دارد ویژن پرو را چند بار پوشیده استاعتراف می کند که “واقعا نیاز دارد.” [an] بند بالای سر” برای تحمل وزن آن. خوشبختانه چنین بند وجود دارد. به آن نوار حلقه دوگانه می گویند که یک بند از بالای سر شما و یک بند دور پشت شما می گذرد.

مشخص نیست که باند حلقه دوگانه چقدر تفاوت ایجاد می کند. احتمالاً بند اضافی به اندازه کافی خوب کار می کرد زیرا هیچ یک از گزارش ها بار دیگر وزن را به عنوان یک مشکل ذکر نکردند.

انتشار بین المللی

اما با این حال، این موضوع همچنان وجود خواهد داشت. بعید است که اپل به موقع به این موضوع برای عرضه در آمریکا در ماه فوریه رسیدگی کند، اما می توان تصور کرد که اپل بتواند تغییراتی را برای عرضه بین المللی ایجاد کند.

مینگ چی کو، یکی از اعضای برجسته صنعت، جزئیات جدیدی در مورد احتمال عرضه جهانی ویژن پرو برای او منتشر کرد. خبرنامه متوسط ادعا می کند که ممکن است درست قبل از WWDC 2024 در ژوئن منتشر شود. در رویداد توسعه دهندگان، اپل همچنین اطلاعاتی در مورد visionOS با برنامه نویسان به اشتراک خواهد گذاشت تا به ترویج اکوسیستم محاسباتی فضایی در سراسر جهان کمک کند.

چند چیز مانع انتشار جهانی می شود.

اول، تعداد زیادی از واحدهای Vision Pro برای شروع وجود ندارد. اپل می‌خواهد مطمئن شود که راه‌اندازی در ایالات متحده و عرضه بعدی آن تا حد امکان بدون مشکل پیش می‌رود. علاوه بر این، این شرکت باید نرم افزار هدست را طوری تنظیم کند که با مقررات بین المللی مطابقت داشته باشد. Kuo پست خود را با این جمله به پایان می رساند که هر چه سریعتر به این مسائل رسیدگی شود، “ویژن پرو زودتر در کشورهای بیشتری در دسترس خواهد بود”.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه دقیقاً کدام کشورها بخشی از گروه اولیه برای دریافت ابزار جدید براق اپل پس از عرضه در ایالات متحده خواهند بود، وجود ندارد. با این حال، مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می کند که غول فناوری در نظر دارد کانادا، چین و بریتانیا جزو اولین ها باشند.

در حالی که ما از شما می خواهیم لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین هدست های واقعیت مجازی برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/early-apple-vision-pro-testers-complain-about-the-headsets-weight

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *