اولین بازی PlayStation Plus Essential برای ماه مارس لو رفت

همانطور که به سنت تبدیل شده است، ما یک بازی PS Plus Essential برای ماه پیش رو داریم.

با توجه به همیشه قابل اعتماد فقط ماشین ماشین از Dealabs، که سابقه درستی در این موارد را دارد، ماه آینده ما می‌توانیم نسخه استاندارد Sifu را به دست آوریم. اگر نمی‌دانید، سیفو یک جنگجوی سوم شخص با «مکانیک‌های رزمی فشرده کونگ فو و اکشن هنرهای رزمی سینمایی» است. این بازی توسط توسعه دهنده Sloclap در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

به گفته billbil-kun، Sifu در تمام سطوح PS Plus از ۵ مارس تا ۲ آوریل در دسترس خواهد بود.


اولین بازی PlayStation Plus Essential برای ماه مارس لو رفتسیفو – مروری بر سیستم مرگ و پیری | PS5، PS4


Sifu – Death and Aging System برای پلی استیشن ۵ و PS4.

که در بررسی سیفو از Eurogamerیکی از همکاران Edwin Evans-Thirlwell از “کشمکش‌های با شدت باورنکردنی” و یک کمپین “عجیب اما جذاب” بازی تمجید کرد.

ادوین می‌نویسد: “می‌تواند خودش را کمی جدی‌تر بگیرد. سکانس‌های خاص کشتار زمین و کنترل جمعیت، کمدی‌های اکشن جکی چان و ضربات احمقانه‌تر آن‌ها از دوران PS2 را به یاد می‌آورند، اما اسلوکلپ هرگز این پتانسیل کمیک را ارائه نمی‌دهد.”

“داستان پرمشغله و مکانیکی است، بیش از آن که با مضمون آشنای نفرت که نفرت را می کشد، خفه شود. رویکردی کمتر متین ممکن است به بازی کمک کند تا جهان بینی شرق شناسانه خود را باز کند و خود را نه به عنوان متصدی رسمی فرهنگ آسیای شرقی، بلکه درک کند. توریستی قدرشناس که با دوربین به اطراف می تازد.”

مجموعه کامل پلی استیشن پلاس احتمالا فردا توسط سونی معرفی خواهد شد. البته ما شما را در جریان قرار خواهیم داد، پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

در عین حال، می‌توانید اطلاعات بیشتری را در سرویس اشتراک پلی‌استیشن پلاس سونی بخوانید که همه بازی‌های رفت و آمد را پوشش می‌دهد. اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/first-playstation-plus-essential-game-for-march-leaks?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *