اولین تصادف گزارش شده سایبرتراک: تصاویری از آن در اینترنت منتشر شده است

این سایبرتراکدر اواخر نوامبر منتشر شد، یک بار دیگر پس از آن در کانون توجه قرار گرفت کاربر Reddit “boddhya” عکس هایی از تصادف خودروی تسلا و تویوتا کرولا ۲۰۰۹ را آپلود کرد.

تصاویر نشان می دهد که در این برخورد خودروی کرولا که راننده آن جوانی ۱۷ ساله بود، آسیب زیادی دیده است. از طرف دیگر، Cybertruck صدمه ندیده به نظر می رسد. با این حال، چشم انداز عکس ها تشخیص دامنه کامل آسیب های Cybertruck را دشوار می کند. (ما فقط می توانیم یک طرف مدل چهار چرخ متحرک را ببینیم.)

اولین حادثه سقوط سایبرتراک گزارش شد

این تصادف در بلوار اسکای لاین در پالو آلتو، کالیفرنیا، رخ داد آستانه. Mashable با گشت بزرگراه کالیفرنیا تماس گرفت و سقوط را تأیید کرد. در گزارش برخورد ارسال شده به Mashable، سقوط در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ حدود ساعت ۲:۰۵ بعد از ظهر به وقت محلی رخ داد.

“تحقیقات اولیه ما نشان می دهد که یک تویوتا کرولا با سرعت نامعلومی در حال حرکت به سمت جنوب در SR-35 به سمت جنوب، جنوب جاده پیج میل به سمت جنوب بود که راننده به دلایل نامعلومی به سمت راست چرخید و متعاقبا با خاکریزی خاکی در شانه راست برخورد کرد. “، در این گزارش آمده است. تویوتا سپس دوباره وارد جاده شد، از خطوط زرد دوتایی عبور کرد و وارد لاین شمال شد و با یک تسلا سایبرتراک که با SR-35 به سمت شمال حرکت می کرد، برخورد کرد.

به گفته کارشناسان اتوماسیون در مورد مسائل ایمنی Cybertruck ابراز نگرانی کرده اند رویترز. کارشناسان می گویند این راننده نیست که در خطر است، بلکه عابران پیاده و سایر خودروها هستند.

به عنوان مثال، سامر همدار، استاد ایمنی خودرو در دانشگاه جورج واشنگتن، نسبت به «مناطق مچاله» محدود سایبرتراک ابراز نگرانی کرد که به مناطقی از خودرو اشاره دارد که به گونه‌ای تغییر شکل می‌دهند که به‌طور ایمن تأثیر تصادف را جذب می‌کند.

جولیا کریسولد، مدیر مرکز تحقیقات و آموزش حمل و نقل ایمن دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، نیز توسط Cybertruck نگران شد و افزود که وزن سنگین کامیون و شتاب زیاد “پرچم های قرمز” را برای غیر سرنشینان برافراشته می کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با این نظر مخالف است. ماسک در مصاحبه‌ای گفت: «بله، ما بسیار مطمئن هستیم که Cybertruck در هر مایل نسبت به کامیون‌های دیگر بسیار ایمن‌تر خواهد بود، هم برای سرنشینان و هم برای عابران پیاده». پست X

با این حال، جالب توجه است که در گزارش ارسال شده به Mashable، این راننده تسلا است که “شکایتی از درد” داشته و جراحات جزئی “مشکوک” متحمل شده است (اما راننده از حمل و نقل پزشکی خودداری کرد). هیچ مجروح دیگری از جمله دو سرنشین دیگر سایبرتراک و راننده کرولا آسیب دیده گزارش نشده است.

طبق گفته گشت بزرگراه کالیفرنیا، به نظر نمی رسد که Cybertruck در حالت خودمختار کار می کرده است. در این گزارش آمده است: تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

موضوعات
تسلا
ماشین ها


منبع: https://mashable.com/article/cybertruck-first-reported-crash

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *