اولین جزئیات عملی: LEGO Fortnite – PlayStation.Blog

فورتنایت از یک بازی بقا در دفاع از برج به محبوب‌ترین بازی بتل رویال، میزبان کنسرت مجازی و زمین بازی توسعه‌دهندگان تبدیل شده است. اکنون Epic Games عنوان جدیدی را به اکوسیستم پیشگامانه Fortnite معرفی می کند: LEGO Fortnite.

ما این فرصت را داشتیم که یک تجربه عملی اولیه را به دست آوریم تا طعم کوچک و در عین حال بسیار امیدوارکننده ای از پیشنهاد جدید Epic به دنیای Fortnite داشته باشیم.


اولین جزئیات عملی: LEGO Fortnite – PlayStation.Blog

لگو فورتنایت

LEGO Fortnite خلاقیت لگو را به بوم مجازی Fortnite معرفی می کند. بازی رایگان جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تخیل خود را توسعه دهند، خواه در حال خلق دنیای لگو نهایی باشند یا به سمت ناشناخته‌های آجری مرموز. ماجراجویی‌ها در دو نوع هستند: بقا و خلاق.

Survival بازیکنان را به دنیایی پرتاب می کند که هدف آن تبدیل شدن به یک کاوشگر و مبتکر است. این حالت همه چیز در مورد گرفتن تعداد زیادی مجموعه بازی لگو، ترکیب آنها و ایجاد یک تجربه بازی عظیم است. جهان به طرز شگفت انگیزی بزرگ است و امکانات فریبنده ای را ارائه می دهد که خلاقیت و حس ماجراجویی شما را جاری می کند. همیشه به نظر می رسد چیز جدیدی برای کشف و پیشرفت وجود دارد، خواه باز کردن یک بیوم جدید زیرزمینی پر از گدازه یا یافتن یک موجود صحرایی غول پیکر پوشیده از سنگ.


اولین جزئیات عملی: LEGO Fortnite – PlayStation.Blog

یکی دیگر از اهداف اصلی Survival ایجاد دهکده شما با ماشین آلات تولید ابزار، محصولات زراعی و روستاییان برای کار است. سیستم دهکده در اینجا می درخشد و شما روستاییان بیشتری را باز می کنید تا شهرک خود را توسعه دهند و در نهایت از طرف شما ماجراجویی کنند. تخیل شما ممکن است به ساختمان‌هایی فراتر از شهرهای ساده منتهی شود، مانند قلعه‌ای در حال پرواز که توسط بالن‌ها نگه داشته شده‌اند، یا یک سکونتگاه شناور که روی دریا شناور است.

حالت خلاق تخیل را بیشتر تقویت می‌کند و به بازیکنان یک جعبه ماسه‌بازی کامل برای بازی ارائه می‌دهد. میزان آزادی در کاردستی در اینجا بسیار زیاد است. Creation گزینه‌های واقعی LEGO شما را منعکس می‌کند، یا دستورالعمل‌های ساخت از پیش تعیین‌شده را دنبال می‌کنید یا به سبک آزاد چیزی اصلی را از ابتدا می‌سازید؟ فیزیک بازی ترکیبی لذت بخش از زمین و کارتونی است. سازه های بزرگ ممکن است مانند زندگی واقعی تحت وزن خود تکان بخورند، در حالی که انفجارها آجرها را به طور چشمگیری به پرواز در می آورند. من هیجان زده هستم که ببینم بازیکنان با این مجموعه ابزار چشمگیر چه انواع ابزارهای پیچیده ایجاد می کنند.

از امروز می توانید هر دو حالت LEGO Fortnite را به صورت رایگان در Fortnite بازی کنید.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/07/first-hands-on-details-lego-fortnite/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *