اولین شخصیت DLC Tekken 8 به عنوان Eddy Gordo فاش شد

Bandai Namco فاش کرده است که Eddy Gordo اولین شخصیت DLC برای Tekken 8 خواهد بود و فیلم افتتاحیه بازی را به نمایش می‌گذارد.

ادی از زمان Tekken 3 در تمامی بازی‌های اصلی Tekken حضور داشته است، و اگرچه او در لیست اصلی Tekken 8 غایب است، او به عنوان بخشی از فصل اول قابل بازی خواهد بود.

هیچ صحبتی در مورد زمان شروع فصلنامه وجود ندارد، اما Bandai Namco آن را برای بهار ۲۰۲۴ آماده کرده است.


Tekken 8 – افتتاحیه فیلم

همچنین نگاهی گذرا به برخی از کارهایی که به موکاپ کردن و متحرک سازی حرکات کاپوئیرا با امضای ادی پرداخته است، وجود دارد. به نظر می‌رسد در تابستان، پاییز و زمستان بعد از Eddy شخصیت دیگری اضافه می‌شود که در مجموع چهار شخصیت برای فصل اول خواهد شد.

یکی از شخصیت های DLC آینده می تواند Michelle یا Julia Chang باشد کارگردان Tekken Katsuhiro Harada از طرفداران بومیان آمریکا خواست تا در مورد طراحی ها و مشاوره در مورد خلق یک شخصیت جدید بومیان آمریکا نظر بدهند.

Tekken 8 در ۲۶ ژانویه منتشر خواهد شد و یک نسخه ی نمایشی اکنون بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S در دسترس است که شامل فصل اول حالت داستانی، The Dark Awakens و حالت محلی در مقابل است. هارادا بیشتر در مورد اینکه چگونه تاریخچه آرکیدها این سریال را در سریال ما شکل داده است صحبت کرد پیش نمایش Tekken 8و همچنین بیزاری او از گشنیز. در همین حال، Digital Foundry از نحوه بازی در آن تحت تأثیر قرار گرفت پیش نمایش فناوری Tekken 8.


منبع: https://www.eurogamer.net/first-tekken-8-dlc-character-revealed-as-eddy-gordo?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *