اولین قسمت از انیمه جدید و زیبای نتفلیکس با رتبه R هم اکنون برای تماشای رایگان در دسترس است

نتفلیکس سرمایه گذاری زیادی روی نمایش های انیمیشنی انجام داده استو یکی از مورد انتظارترین آنها است سامورایی چشم آبی. این نمایش از ۳ نوامبر برای پخش در دسترس خواهد بود، اما شما می توانید آن را در حال حاضر به صورت رایگان تماشا کنید. ما قسمت زیر را جاسازی کرده ایم.

داستان در قرن هفدهم ژاپن، سامورایی چشم آبی شرح داده شده استبیل را بکش ملاقات می کند ینتل“. این فیلم میزو، یک استاد شمشیر مختلط را دنبال می کند که برای انتقام، لباسی مبدل می کند. نمایش از تیم زن و شوهر آمبر نویزومی و مایکل گرین (لوگان، بلید رانر ۲۰۴۹) و مطمئناً جاه طلبانه است: به گفته گرین، «اگر دوست دارید ویچراگر انیمیشن دوست دارید، اگر دوست دارید بازی تاج و تختاگر دوست دارید تاجاگر درام تاریخی را دوست دارید، اگر دوست دارید شکسپیر عاشقاگر فیلم های تارانتینو را دوست دارید، چیزی در آن وجود دارد سامورایی چشم آبی برای شما

سامورایی چشم آبی در مورد چیست؟

این نمایش در قرن هفدهم ژاپن و در زمانی می گذرد که چهره های خارجی بسیار نادر بودند – در واقع آنقدر نادر که در کل کشور فقط چهار مرد سفیدپوست وجود دارد. و قهرمان چشم آبی ما، میزو که از نژادهای مختلط است، قصد دارد هر چهار نفر را بکشد، از جمله یکی که ممکن است پدرش باشد. این یک چالش به اندازه کافی سخت برای هر جنگجوی است، و زمانی که شما یک زن در یک جامعه بسیار جنسیتی هستید، دو برابر می شود – بنابراین میزو باید جنسیت و همچنین نژاد خود را پنهان کند تا انتقام خود را بگیرد.

صداگذاری فوق العاده ای برای زنده کردن این داستان حماسی وجود دارد. میزو توسط مایا ارسکین، در کنار ماسی اوکا، دارن بارنت، برندا سانگ، جورج تاکی، کنت برانا و بسیاری دیگر از بازیگران محترم بازی می‌شود – و گردانندگان برنامه مراقب بودند که بازیگران در درجه اول آسیایی باشند. جین وو (مولان، Spider-Man: Into the Spider-Verse، شانگ چی و افسانه ده حلقه، بازی تاج و تخت) کارگردان ناظر و تهیه کننده بود.

برای وو، ساختن نمایش شخصی بود: وو برای پیشرفت در صنعت فیلم‌های تحت سلطه مردان، متوجه شد که استفاده از حروف اول او درهایی را باز می‌کند که نام کاملاً زنانه‌اش نمی‌تواند. او می‌گوید: «شما نمی‌توانید تشخیص دهید که من مرد هستم یا زن، و باید من را از روی کار قضاوت کنید. این همان چیزی است که میزو برای تکمیل انتقامش از سر گذراند، و حدس می‌زنم این کاری است که من انجام می‌دهم – تکمیل انتقامم.»

شایان ذکر است که اگرچه سامورایی چشم آبی به طور کلی به عنوان یک انیمه توصیف می شود، این کاملاً درست نیست. به گفته گرین، این یک «هیبرید ۲ بعدی/۳ بعدی است که از فناوری‌های هر دو استفاده می‌کند» اما همیشه به دنبال احساس بصری دست ساز است. همانطور که از قسمت تعبیه شده در بالا می بینید، نتایج خیره کننده است.

سامورایی چشم آبی قسمت ۱ هم اکنون به صورت رایگان در حال پخش است و بقیه سریال به زودی منتشر می شود نتفلیکس در ۳ نوامبر – شاید ما به دنبال یکی از موارد جدید هستیم بهترین نمایش های نتفلیکس.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/the-first-episode-of-netflixs-gorgeous-new-r-rated-anime-is-available-to-watch-for-free-right-now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *