اولین نتایج بنچمارک سطح برای تراشه M3 در مک های جدید

اولین نتایج بنچمارک برای تراشه استاندارد M3 ظاهر شد در پایگاه داده Geekbench 6 امروز، نگاهی دقیق تر به بهبود عملکرد CPU تراشه ارائه می دهد.

اولین نتایج بنچمارک سطح برای تراشه M3 در مک های جدید
بر اساس نتایج تا کنون، تراشه M3 دارای امتیاز تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب حدود ۳۰۰۰ و ۱۱۷۰۰ است. تراشه استاندارد M2 دارای امتیازهای تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب حدود ۲۶۰۰ و ۹۷۰۰ است، بنابراین تراشه M3 تا ۲۰٪ سریعتر از تراشه M2 است، همانطور که اپل در طول خود ادعا کرد. رویداد “سریع ترسناک”. در روز دوشنبه.

مشخص نیست که آیا نتایج مربوط به آی مک جدید است یا مک بوک پرو ۱۴ اینچی، که هر دو با تراشه استاندارد M3 در دسترس هستند، اما عملکرد باید برای هر دو دستگاه مشابه باشد. نتایج دارای یک شناسه “Mac15,3” هستند که بلومبرگمارک گورمن قبلا گزارش شده است برای لپ‌تاپ‌هایی با وضوح صفحه نمایش مشابه یک مک بوک پرو ۱۴ اینچی بود.

تراشه استاندارد M3 مجهز به یک CPU 8 هسته ای و یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته ای است و تا ۲۴ گیگابایت حافظه یکپارچه را پشتیبانی می کند.


ما هنوز هیچ نتیجه Geekbench را برای تراشه های رده بالاتر M3 Pro و M3 Max که در اکثر مدل های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی موجود است، مشاهده نکرده ایم.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

برچسب ها: Geekbench، معیارها، M3


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/01/m3-chip-benchmark-results/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *