اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ NFC شما را شکست

ما یک ساخت اندروید تازه در دست داریم اندروید ۱۵ بتا ۱. که همین دیروز بعد از ظهر منتشر شد، مردم در حال جمع‌آوری فهرست‌هایی از مواردی هستند که غمگین هستند. خوشبختانه، لیست‌ها خیلی طولانی نیستند، اگرچه، اگر کسی در مورد فلش کردن این نسخه بتا برای درایور روزانه خود فکر می‌کرد، ممکن است بخواهد ببیند که آیا این باگ‌ها روی آنها تأثیر می‌گذارد و چگونه از دستگاه خود استفاده می‌کند.

به عنوان نمونه ای از این، NFC به نظر می رسد بزرگترین مشکل در بتا ۱ باشد برای کاربران کار نمی کند. این مورد در نسخه‌های بتا اندروید نسبتاً رایج است، و اگرچه تاسف‌آور است، اما معمولاً برای دوره بتا همتراز است.

علاوه بر NFC شکسته شده، باگ های مختلفی مانند یک مزاحم کشف می شوند com.qorvo.uwb.vendorservice.uwbapp متوقف شده است اطلاع رسانی برای کاربران را انتخاب کنید. من این مشکل را در پیکسل ۸ پرو نداشتم، اما دارندگان پیکسل ۶ پرو و ​​۷ پرو آن را گزارش کرده اند. سایر مشکلات شامل مدت زمان طولانی هنگام بررسی به‌روزرسانی‌های برنامه در Google Play، بازخورد لمسی بسیار قوی هنگام تایپ کردن (حتی پس از تنظیم در منوی تنظیمات)، به‌علاوه مشکل با اسکنر اثر انگشت در صورت قفل کردن تلفن به روش دیگری است. نه فشار دادن دکمه پاور یا منتظر ماندن برای اتمام زمان نمایشگر.

اگر اندروید ۱۵ بتا ۱ را اجرا می‌کنید و با یک باگ مواجه شدید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آن را گزارش کنید. تو می توانی گزارش اشکالات در دسکتاپ یا از طریق دستگاه تلفن همراه خود

کسی با مشکلاتی مواجه شده است که در بالا توضیح داده نشده است؟ بیایید آن را بشنویم!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/12/android-15-beta-1-issues-include-busted-nfc-other-various-bugs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *