اولین نشت اجزای آیفون ۱۶ شاسی دوربین بازطراحی شده را فاش کرد

به دنبال پوشش عمیق قبلی ما در مورد آیفون ۱۶ و طراحی های مختلف برآمدگی دوربین اپل برای آن آزمایش کرده است، اطلاعات جدیدی در وب سایت شبکه اجتماعی X از کاربر Majin Bu ظاهر شده است. اگرچه این کاربر سابقه متفاوتی دارد، اما گهگاه اطلاعات دقیقی در مورد طراحی آیفون های آینده ارائه کرده است و آخرین پست آنها می تواند اولین نگاه ما به یک قطعه آیفون ۱۶ واقعی باشد.

اولین نشت اجزای آیفون ۱۶ شاسی دوربین بازطراحی شده را فاش کرد
که در پست آنها، Bu تصویری از آنچه به نظر می رسد شاسی دوربین اصلی برای مدل پایه آیفون ۱۶ است، با طرح دوربین عمودی به اشتراک گذاشت. اگرچه همانطور که توسط کاربران اشاره شده است، تصویر قسمت وارونه ارسال شده است در حال پاسخ دادن به پست Bu، این بر اصالت خود مؤلفه تأثیر نمی گذارد.

MacRumors قادر است به طور مستقل صحت طراحی اجزای تصویر بالا را تأیید کند. از طریق منابع صنعتی خود، می‌توانیم تأیید کنیم که موردی که در پست Bu نشان داده شده است، شاسی دوربین اصلی پروژه دوربین I-34 است که برای استفاده در مدل پایه آیفون ۱۶ در نظر گرفته شده است که اواخر امسال عرضه می‌شود.

این آخرین نشت مولفه با گزارش های متعدد در مورد چیدمان دوربین عمودی جدید اپل برای آیفون ۱۶ در نظر گرفته است. همانطور که در گزارش ماه دسامبر ما در مورد نمونه های اولیه آیفون ۱۶همراه با پوشش ما از طراحی های داخلی جدیدتراپل تصمیم گرفته است که دوربین ها را به صورت عمودی تراز کند، برخلاف طرح مورب فعلی موجود در مدل پایه. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس. اپل با استفاده از چیدمان عمودی دوربین می‌تواند ضبط ویدیوی فضایی را به مدل پایه آیفون ۱۶ بیاورد و دسترسی کلی این ویژگی را به کل محدوده آیفون ۱۶ گسترش دهد.

در کنار چیدمان عمودی دوربین، انتظار می رود آیفون ۱۶ نیز دریافت کند دکمه اکشن به عنوان یک انتقال از آیفون ۱۵ پروو اضافی خواهد داشت دکمه گرفتن دارای فناوری سنسور نیرو، واقع در سمت راست دستگاه.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در آیفون‌های جدید امسال انتظار می‌رود، صفحات جمع‌بندی شایعات اختصاصی ما را بررسی کنید آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/iphone-16-camera-component-leak/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *