اولین وصله رفع اشکال Content Warning میکروفون گزارشگر، پاپرهای مهمانی و موارد دیگر را اضافه می کند

Content Warning – بازی ترسناک ویروسی که توسط تیم سازنده شبیه ساز نبرد Totally Accurate ساخته شده است – به تازگی اولین پچ خود را دریافت کرده است. و در کنار اولین دسته از رفع اشکال، دسته‌ای از اسباب‌بازی‌های جدید را برای بازی در اعماق به ارمغان می‌آورد، از جمله پاپرهای مهمانی و میکروفون خبرنگار.

هشدار محتوا، اگر در اوایل این هفته همه هیاهوها را از دست دادید، تیم‌هایی متشکل از چهار بازیکن را می‌بینید که به اعماق بدون نور فرود می‌آیند تا وحشت‌های غیرقابل وصف را در دوربین ثبت کنند. با فرض اینکه آنها زنده هستند، این فیلم را می توان در SpöokTube آپلود کرد و – یک مهمانی بعداً – امیدواریم تبدیل به یک حس ویروسی شود. این یک زمان خوب احمقانه/ترسناک است، و ترکیبی از توجه شدید استریمر، به علاوه اینکه رایگان برای دانلود و نگهداری برای مدت زمان محدودبا بیش از ۶٫۲ میلیون بازیکن در چارت استیم افزایش یافته است.

آن موفقیت اولیه با برخی همراه بود مشکلات زودرس دندان که توسعه دهنده Landfall Games به دنبال آن بوده است، اما در حالی که این تحقیقات ادامه دارد، همچنان ادامه دارد اولین پچ را منتشر کرد برای رسیدگی به دور اولیه مسائل با اعمال به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند انتظار کاهش استفاده از هارد دیسک برای ضبط، تنظیم جدید موس معکوس، رفع دیسک‌های تکراری هنگام برداشتن همزمان، به‌علاوه تنظیمات برای قیمت‌های اموت داشته باشند.

با این حال، اولین دسته از اسباب‌بازی‌های جدید موجود در به‌روزرسانی، هیجان‌انگیزتر است. یک میکروفون گزارشگر وجود دارد تا آهنگ‌های نامتعارف SpöökTube بازیکنان کمی حرفه‌ای‌تر به نظر برسند، همچنین پخش‌کننده‌های صداهای جدید و پاپرهای مهمانی برای لحظاتی که فقط باید تنش را با یک اخراج جشن کاهش دهید. علاوه بر این، یک پروژکتور به باغ اضافه شده است، بنابراین مهمانی‌های تماشای پس از کاوش اکنون می‌توانند در بیرون برگزار شوند.

با این حال، آنچه به‌روزرسانی امروز برطرف نمی‌کند، چهار حوزه کلیدی است که تیم دیروز در آن پرچم‌گذاری کرد پست جشن ۶٫۲ میلیون دانلود. این بدان معناست که همچنان به بررسی مشکلات مربوط به صداها، مشکلات اتصال و میزبانی، به علاوه مشکلات مربوط به استخراج نشدن و دیده نشدن فیلم دوربین است. رفع اشکال برای آن‌ها امیدواریم به زودی شروع شود.

هشدار محتوا اکنون در Steam 6.69 پوند / ۷٫۹۹ دلار قیمت دارد پس از هدایای اخیرش و کریستین دونلان از Eurogamer به نظر من ارزش دیدن را دارد. او پس از کاوش در اعماق آن نوشت: «اینجا واقعاً چیز جذابی وجود دارد، چیزی که در بین غریبه‌ها این احساس را ایجاد می‌کند که برای مدت کوتاهی اصلاً غریبه نیستند. شما چیزی را غارت نمی‌کنید، چیزی می‌سازید – و این به نظر من برای حال و هوای یک بازی بسیار بسیار متفاوت است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/content-warnings-first-bug-fix-patch-adds-reporter-mic-party-poppers-and-more?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *