اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ برای پیکسل شما اینجاست

ممکن است یک روز دیرتر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی شده بود باشیم، اما گوگل جلو رفته و منتشر کرده است پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید ۱۵ ۱ برای دستگاه‌های پیکسل آن. این اولین بیلد بسیاری است که در مرحله آزمایشی اندروید ۱۵ ارائه می شود، قبل از اینکه مدتی پس از جولای شاهد انتشار پایدار آن باشیم. پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده بیشتری دریافت می‌کنیم، اندروید ۱۵ را به برنامه بتای اندروید می‌رسیم، و سپس برای انتشار کامل نه تنها برای دستگاه‌های پیکسل، بلکه سامسونگ و وان پلاس و سایرین نیز آماده می‌شویم.

پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید ۱۵ برای سری‌های پیکسل ۶، پیکسل ۷ و پیکسل ۸ و همچنین Pixel Fold و Pixel Tablet در دسترس است.

دانلود پیش نمایش برنامه نویس اندروید ۱۵ ۱: این اولین پیش‌نمایش برنامه‌نویس Android 15 فقط برای «توسعه‌دهنده‌ها» است، به این معنی که بیشتر شما نباید آن را اجرا کنید و به‌صورت دستی آن را روی تلفن Pixel روزانه خود فلش کنید. این می تواند در اطراف لبه ها با بسیاری از ویژگی های شکسته بسیار ناهموار باشد و واقعاً فقط در صورتی باید در نظر گرفته شود نیاز برای فلش کردنش گفتنی است، اگر یک دستگاه پیکسل استفاده نشده دارید که در اطراف نشسته است، می توانید در صورت کنجکاوی شیرجه بزنید و در اطراف بازی کنید.

برای کسانی که در برنامه بتای Android 14 QPR هستند، می‌توانید این اولین Android 15 DP را بدون نیاز به پاک کردن دستگاه خود نصب کنید، البته تا زمانی که این کار را فوراً انجام دهید. پس از استفاده از پیش‌نمایش اندروید ۱۵، نسخه‌های آینده را به‌طور خودکار دانلود خواهید کرد، بنابراین این تنها زمانی است که باید به صورت دستی نصب کنید.

اولین بیلد اندروید ۱۵ این است:

ap31.240119.016

دانلودها: تصاویر کارخانه | فایل های OTA

در حال حاضر گوگل ایمیج کارخانه ای و فایل های OTA قابل فلش را ارائه کرده است. ما دستورالعمل هایی برای استفاده از هر نوع فایل داریم اینجا و اینجا.

برنامه زمانبندی انتشار اندروید ۱۵: به عنوان بخشی از این اولین پیش‌نمایش، گوگل جدول زمانی انتشار اندروید ۱۵ را به ما ارائه کرده است. بدیهی است که این اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده است که ماهانه پیش‌نمایش‌های جدیدی را دنبال می‌کند. تعجب نکنید اگر به‌روزرسانی‌های X.1 را در بین ساخت‌های جدید برای رفع اشکال‌ها مشاهده کردید.

اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ برای پیکسل شما اینجاست

به دنبال اندروید ۱۵ بتا هستید؟ همانطور که می‌دانید با نگاهی به زمان‌بندی، باید چند پیش‌نمایش توسعه‌دهنده را به گوگل بدهید و سپس برنامه بتای اندروید احتمالاً در ماه آوریل باز خواهد شد. به نظر می‌رسد که ما ۲ پیش‌نمایش توسعه‌دهنده و حداقل ۴ نسخه بتا را قبل از انتشار پایدار پس از ماه جولای دریافت خواهیم کرد. این بسیار شبیه به برنامه اندروید ۱۴ است.

در حال حاضر، دوباره، این موارد فقط برای توسعه دهندگان است و برای اجرا به کار دستی نیاز دارد. بسیاری از شما نباید آن را به عهده بگیرید. گوگل به طور خاص در پست اعلامیه امروز به همان اندازه گفته است، بنابراین به آنها گوش دهید.

چه چیزی در اندروید ۱۵ جدید است؟ ما یک یادداشت در مورد تغییرات متمرکز بر توسعه‌دهنده داریم اینجا. ما پست معمولی “چه خبر” را با همه تغییرات سرگرم کننده در اینجا (به زودی) خواهیم داشت.

اندروید ۱۵!

بیشتر در اینجا: سایت برنامه نویس اندروید ۱۵


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/16/android-15-developer-preview-1-download-release/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *