اولین چراغ های هوشمند Nanoleaf در فضای باز نوید می دهد که خانه شما را در تمام طول سال روشن کند

تا این مرحله، نام تجاری خانه هوشمند نانو برگ در درجه اول بر روی نورپردازی داخلی تمرکز کرده است، اما در سال ۲۰۲۴، برای اولین بار با سری جدید Essential Matter خود به بیرون از خانه خواهد رفت.

این خط از سه مدل تشکیل شده است که دو مدل آن چراغ‌های رشته‌ای چندرنگ هوشمند و چراغ‌های فضای باز دائمی چند رنگ هوشمند هستند. اولی، همانطور که از نامش پیداست، چراغ‌های رشته‌ای هستند که می‌توانند در حیاط خلوت یا بالکن شما قرار بگیرند تا به ایجاد نورپردازی روحی کمک کنند. چراغ‌های دائمی وسایل جداگانه‌ای هستند که به نظر می‌رسد برای مکان‌های صعب العبور در خانه، مانند زیره سقف یا درست بالای پنجره، در نظر گرفته شده‌اند.

اولین چراغ های هوشمند Nanoleaf در فضای باز نوید می دهد که خانه شما را در تمام طول سال روشن کند

(اعتبار تصویر: Nanoleaf)

جفت را می توان از طریق a کنترل کرد موضوع دستگاه هاب یا برنامه رسمی Nanoleaf. در آنجا، کاربران می توانند رنگ چراغ ها را تغییر دهند و همچنین یکی از هزاران “صحنه نورپردازی از پیش تعیین شده” را فعال کنند.

از هاب ماده فوق می‌توان برای تنظیم زمان‌بندی برای خودکارسازی آرایه‌های نورپردازی استفاده کرد و به چراغ‌ها اجازه می‌دهد تا خود به خود روشن شوند. سومین مدل از این سری، Smart Multicolor Lightstrip است که برای فضای داخلی در نظر گرفته شده است. همه ویژگی های مشابه گزینه های فضای باز را دارد.

سری Nanoleaf Essential Matter در بهار ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. تاریخ مشخصی برای عرضه مشخص نشده است.

چراغ های رشته ای جدید Nanoleaf

(اعتبار تصویر: Nanoleaf)

تجسم موسیقی

برنامه های نانولیف در سال ۲۰۲۴ به همین جا ختم نمی شود زیرا محصولات بسیار جالبی را در خط تولید عرضه خواهد کرد.

به عنوان مثال، ما Orchestrator را داریم، نوع جدیدی از نرم‌افزار که صدای دریافتی از رایانه را به چراغ‌های هوشمند شما وصل می‌کند تا “تجربه صوتی و تصویری بلادرنگ” داشته باشید. این بدان معنی است که نورها مطابق با آهنگ های موسیقی تپش خواهند داشت. برای مثال، ضربات آهسته نمایش‌های ملایم‌تری را به همراه خواهد داشت، در حالی که ضربان‌های پرانرژی باعث می‌شود وسایل شما به‌طور پر جنب و جوشی تپش داشته باشند.

فناوری مانند این در حال حاضر وجود دارد، با این حال، Nanoleaf ادعا می کند که برداشت آن از این نرم افزار نسبت به رقبای خود دقیق تر است. Nanoleaf بیان می‌کند که «تجسم‌کننده‌های موسیقی موجود» به جای اینکه مستقیماً به منبع متصل شوند، صدا را در یک فضا دریافت می‌کنند، که ظاهراً به این معنی است که رقبا دقت کمتری دارند.

Orchestrator در بهار ۲۰۲۴ نیز راه اندازی خواهد شد، جایی که با برنامه Nanoleaf Desktop، پخش کننده های صوتی و پلتفرم های پخش موسیقی.

نورگیر قابل تنظیم

تکمیل کننده این لیست، Nanoleaf Skylight، اولین چراغ سقفی مدولار این شرکت است. این دستگاه نور طبیعی ملایمی را ارائه می دهد و درست مانند سری Essential Matter، می تواند در لحظه تغییر رنگ دهد. این به شکل مربع به ابعاد ۳۰۰×۳۰۰ میلی متر است و “۱۴۰۰ لومن نور” از خود ساطع می کند. Nanoleaf بیان می کند که این دستگاه دارای طول عمر ۲۵۰۰۰ ساعت است که تقریباً سه سال است، بنابراین مدت زیادی برای شما دوام می آورد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به تجسم موسیقی ریتم، برنامه‌ها و صحنه‌های جادویی اشاره کرد. Skylight برای پیش‌سفارش در کیت Smarter موجود است وب سایت نانولیف. این محصول با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می رسد و سه تا بسته عرضه می شود. همچنین می‌توانید با بسته الحاقی به قیمت ۷۰ دلار یک دستگاه تکی بخرید. آنها اواخر ژانویه ۲۰۲۴ ارسال خواهند شد.

در حالی که ما شما را داریم، حتماً فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین چراغ های هوشمند برای سال ۲۰۲۴.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-lights/nanoleafs-first-outdoor-smart-lights-promise-to-illuminate-your-house-all-year-round

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *