اولین PlayStation State of Play 2024 چهارشنبه ساعت ۵ عصر به وقت شرقی پخش خواهد شد

بخش پلی استیشن سونی رویداد State of Play برای سال ۲۰۲۴، که این چهارشنبه در ساعت ۵ عصر به وقت شرقی پخش خواهد شد. این شرکت مدت زمان اجرای ۴۰ دقیقه و پوشش بیش از ۱۵ عنوان آینده را وعده داده است.

برای این منظور، سونی می‌گوید دو تا از این بازی‌ها نمایه خواهند شد تیغه ستاره ای و ظهور رونین. تیغه ستاره ای، قبلاً Project Eve نامیده می شد و حدود ۱۸ ماه از به روز رسانی ما می گذرد. قرار بود انحصاری PS5 در سال ۲۰۲۳ وارد قفسه‌های فروشگاه شود، بنابراین ما باید تاریخ انتشار و تریلر دیگری را ارائه کنیم که تصاویر بیشتری از RPG اکشن آینده را نشان دهد. برای کسانی که امتیاز را حفظ می کنند، اولین تیزر تریلر برای تیغه ستاره ای در سال ۲۰۱۹ ظاهر شد.

با توجه به ظهور رونین این یک توسعه دهنده پشت سر نیوه داستان بازی در سال ۱۸۶۳ و در دوران باکوماتسو ژاپن جریان دارد و شما در نقش یک رونین سرگردان بازی می کنید. منتظر مبارزات غوغاهای سوم شخص و تصاویری زیبا باشید. در ۲۲ مارس می توانید آن را به دست آورید، بنابراین منتظر یک تریلر نهایی باشید.

اینها تنها دو بازی تایید شده هستند که در جریان پخش این هفته مورد توجه قرار می گیرند و بیش از ۱۳ مورد ناشناخته باقی می گذارند. وجود داشته است در طول آخر هفته در مورد چیزهای دیگری که در بورس وجود دارد. این نشت‌ها نشان می‌دهند که این استریم نیز وجود خواهد داشت Death Stranding 2، Final Fantasy 7 Rebirthیک ریمستر از نسل های صوتی، بازسازی از سایلنت هیل ۲ و یک بازی جدید مترو، از جمله. مانند همه موارد نشت، این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید. با این حال، افشاگر اصلی تاریخ رویداد را مشخص کرده است، بنابراین این وجود دارد.

می توانید از طریق سایت رسمی پلی استیشن تماشا کنید. همچنین در کانال های YouTube، TikTok و Twitch این شرکت در دسترس خواهد بود. سونی وعده داده است که اطلاعاتی در مورد بازی های انحصاری PS5 و بازی های آینده PS VR 2 ارائه کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-first-playstation-state-of-play-of-2024-will-stream-this-wednesday-at-5pm-et-192534173.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-first-playstation-state-of-play-of-2024-will-stream-this-wednesday-at-5pm-et-192534173.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *