اوپو Find N3 و Find N3 Flip می‌توانند ۱ میلیون بار بازوبسته شوند!

اوپو با گوشی‌های تاشو Find N3 Flip و Find N3 خود که هر دو دارای نمایشگرهای تاشو جذابی هستند، موجی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. اوپو حالا برای اطمینان‌دادن به کاربران درباره دوام این دستگاه‌های پیشرفته، مجوز تازه‌ای از TUV Rheinland دریافت کرده است که اثبات می‌کند این گوشی‌ها می‌توانند تا ۱ میلیون بار باز و بسته شوند.

براساس گزارش منتشرشده، Find N3 Flip و Find N3 می‌توانند حداقل ۱ میلیون تاشدن را تحمل کنند و طول عمر قطعات متحرک آن‌ها تضمین‌شده است. این رکورد حتی از رقمی که پیش‌تر توسط خود شرکت اوپو اعلام شده بود نیز بیشتر است.

اوپو زمانی که Find N3 Flip را عرضه کرد، گفت که ۶۰۰ هزار بار می‌توان آن را تا کرد، این معادل ۱۰۰ بار در گوشی در طول روز است که طول عمر گوشی را به ۱۶ سال می‌رساند. بااین‌حال، گواهی اخیر TUV Rheinland نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها می‌توانند خیلی بیشتر از این مقدار را تحمل کنند و احتمالاً عمر لولای آن‌ها حتی به ۲۷ سال هم برسد.

اوپو Find N3 و Find N3 Flip می‌توانند ۱ میلیون بار بازوبسته شوند!

گوشی‌های تاشو Find N3 Flip و Find N3

اوپو Find N3 دارای صفحه‌نمایش داخلی OLED تاشو ۷٫۸۲ اینچی با رزولوشن ۲K است و از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. این دستگاه با اندروید ۱۳ مبتنی بر ColorOS 13.2 اجرا می‌شود و دارای باتری قابل‌توجهی با ظرفیت ۴۸۰۵ میلی‌آمپرساعت و با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است. دوربین این گوشی از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین داخلی ۳۲ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل تشکیل شده است.

اوپو Find N3 Flip دارای صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی LTPO با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. دوربین پشتی سه‌گانه آن شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. اوپو فیلیپ N3 همچنین مجهز به پردازنده دایمنسیتی ۹۲۰۰، با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.


منبع: https://digiato.com/mobile/oppo-find-n3-find-n3-flip-can-folds-1-million-times

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *