اپل، گوگل و دیگران معیار مرورگر سرعت سنج ۳٫۰ را اعلام کردند

اپل در همکاری با دیگر توسعه دهندگان موتور مرورگر اعلام کرد انتشار سرعت سنج ۳٫۰، توسط اپل توصیف شده است به عنوان “بهترین راه برای اندازه گیری عملکرد معیار مرورگر.”

اپل، گوگل و دیگران معیار مرورگر سرعت سنج ۳٫۰ را اعلام کردند

تیم WebKit اپل برای معرفی Speedometer 3.0 هیجان زده است، به روز رسانی بزرگی که وب امروز را بهتر منعکس می کند. این با هم توسط توسعه دهندگان تمام موتورهای مرورگر اصلی ساخته شده است: Blink، Gecko، و WebKit با صدها مشارکت از شرکت هایی مانند اپل، گوگل، اینتل، مایکروسافت و موزیلا.

تیم WebKit اپل در ابتدا ابزار محک را با همکاری تیم گوگل کروم در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، اما این اولین بار است که معیار سرعت سنج از طریق همکاری بین‌صنعتی که توسط هر موتور مرورگر بزرگ پشتیبانی می‌شود، توسعه می‌یابد.

بر اساس این اطلاعیه، هدف از توسعه و انتشار سرعت سنج تحت یک مدل حاکمیت چند ذی‌نفع مشترک، «ایجاد درک مشترک از عملکرد وب است تا بتوان برای بهبود تجربه کاربر، بهبودهایی ایجاد کرد». آخرین نسخه نحوه ضبط و محاسبه امتیازات را بهبود می‌بخشد، نتایج دقیق‌تری را نشان می‌دهد و طیف گسترده‌تری از حجم کار را معرفی می‌کند.

مشارکت‌کنندگان اذعان دارند: «چند آزمایش و بار کاری نمی‌توانند کل وب را شبیه‌سازی کنند». اما در حین ساخت سرعت سنج ۳، معیارهایی را برای انتخاب مواردی که برای تجربه کاربر حیاتی هستند، تعیین کرده ایم. اکنون بیش از هر زمان دیگری به معیاری نماینده نزدیک شده ایم.”

سرعت سنج ۳٫۰ رایج ترین نسخه های فریمورک های محبوب از جمله React، Vue، Angular، Preact، Lit، Backbone و Svelte را در نظر می گیرد. همچنین دارای مجموعه ای به روز شده از بارهای کاری شبیه سازی شده برای اندازه گیری بیشتر کارهایی است که مرورگر در پاسخ به اقدامات کاربر انجام می دهد، مانند نقاشی و کارهای ناهمزمان.

علاوه بر این، ابزار توسعه‌دهنده بهبود یافته است تا مهندسان مرورگر بتوانند نتایج، نمایه‌ها و سفارشی کردن آزمون را بهتر درک کنند. معماری دونده آزمایشی نیز برای آسان‌تر کردن نوشتن و نگهداری موارد آزمایشی پیچیده، دوباره طراحی شده است.

سرعت سنج ۳٫۰ برای استفاده از امروز در دسترس است وب سایت BrowserBench.org.

برچسب ها: معیارها، وب کیت


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/apple-announces-speedometer-3-0-browser-benchmark/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *