اپلیکیشن آموزش گیتار Rocksmith+ یوبی سافت اکنون پیانو را آموزش می دهد

Rocksmith+ یوبی سافت به تازگی یک به روز رسانی دریافت کردم که مطمئناً قلقلک دهندگان عاج را خوشحال می کند یک اشتراک، امکان دسترسی به هر ساز زیر چتر Rocksmith را می دهد، از جمله گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، باس الکتریک و اکنون پیانو.

Rocksmith+ که به تازگی به روز شده است، در حال حاضر دارای ۴۰۰ تنظیم پیانو برای تمرین است که حداقل ۴۰ تنظیم دیگر در هر ماه ارائه می شود. این آهنگ‌ها شامل آهنگ‌های پاپ مانند «Rocket Man» اثر التون جان، «Make You Feel My Love» اثر ادل و عناوین برگرفته از مجموعه‌ای از ژانرها، از جمله کلاسیک تا موسیقی متن و فراتر از آن است. این آهنگ‌های مبتنی بر پیانو به بیش از ۷۰۰۰ آهنگ از قبل موجود برای نوازندگان گیتار و باس می‌پیوندند.

این برنامه برای هر دو موجود است و و به روز رسانی به شما امکان می دهد از یک پیانو دیجیتال، صفحه کلید یا کنترلر MIDI سیمی استفاده کنید. این صفحه کلید با ۲۵ کلید تا ۸۸ کلید را پشتیبانی می کند. شما می توانید روش های تمرینی خود را انتخاب کنید، زیرا این برنامه یک رابط سه بعدی تعاملی یا نت موسیقی سنتی ارائه می دهد. همچنین، مانند یک میکروفون اختصاصی، برای شروع به وسایل اضافی نیاز ندارید.

بررسی ها برای عناصر گیتار و باس Rocksmith+ با برخی از انتشارات ترکیب شده است و دیگران برنامه اما هزینه اشتراک ۱۵ دلار در ماه است، اگر با برنامه ماهانه بروید، یا ۱۰۰ دلار در سال. نسخه آزمایشی رایگان فقط برای اشتراک سالانه در دسترس است، بنابراین هنگام ثبت نام احتیاط کنید و در صورت عدم استفاده از نرم افزار، قبل از پایان هفته، یادآوری را برای لغو آن تنظیم کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ubisofts-rocksmith-guitar-learning-app-now-teaches-piano-184530282.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/ubisofts-rocksmith-guitar-learning-app-now-teaches-piano-184530282.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *