اپلیکیشن های گوگل در سال ۲۰۲۴ خودروهای فورد، نیسان و لینکلن را انتخاب می کنند

گوگل با خودروسازان بیشتری همکاری کرده است تا وسایل نقلیه ای را ارائه دهد که با برنامه های گوگل از قبل نصب شده باشند، این شرکت امروز در نشان داد. CES 2024 در لاس وگاس نیسان، فورد و لینکلن در سال جاری مدل‌های منتخبی را با Google Maps، Assistant و Play Store – در میان دیگر برنامه‌های کاربردی – عرضه می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود پورشه نیز در سال ۲۰۲۵ از این مدل پیروی کند. لیست رو به رشد برندهای خودرو آغوش ادغام Google سخت تر ، که شامل آن است هونداولوو ، پولستر ، شورولت ، GMC ، کادیلاک و رنو.

این شرکت همچنین ویژگی های جدیدی را برای اتومبیل هایی با برنامه های داخلی Google اعلام کرده است. یکی از این ویژگی هایی که امروزه از آن استفاده می کند ، امکان ارسال سفر کاربران در برنامه Android یا iOS Google Maps خود به اتومبیل های خود است. به این ترتیب ، آنها دیگر نیازی به وصل کردن سفرهای چند مرحله ای در نقشه های Google خودرو خود نخواهند داشت که پس از آنکه قبلاً آن را با دقت در تلفن های خود ترسیم کرده اند ، دوباره. علاوه بر این ، Chrome امروز به عنوان بخشی از نسخه بتا ، راه خود را برای انتخاب اتومبیل های Polestar و Volvo در حال انتخاب است و به کاربران امکان می دهد وب سایت ها را مرور کنند و حتی هنگام پارک کردن به نشانک های خود دسترسی پیدا کنند. این مرورگر در اواخر سال جاری برای اتومبیل های بیشتری در دسترس خواهد بود.

گوگل همچنین PBS KIDS و Crunchyroll را به لیست برنامه‌های خود برای وسایل نقلیه اضافه می‌کند تا کاربران و فرزندانشان به محتوای سرگرمی بیشتری دسترسی داشته باشند. و برای اینکه رانندگان راهی سریع برای مراقبت از تغییر شرایط آب و هوایی داشته باشند، برنامه‌های داخلی Google برای خودروها اکنون شامل The Weather Channel می‌شوند. پیش‌بینی‌های ساعتی و همچنین هشدارها و رادار «Trip View» در داشبورد کاربران را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا دیگر مجبور نباشند گوشی‌های خود را بررسی کنند. سرانجام، گوگل اعلام کرده است که به زودی در دسترس بودن کلیدهای دیجیتال ماشین خود را برای انتخاب خودروهای ولوو گسترش می دهد و به مالکان این امکان را می دهد که قفل، قفل و حتی راه اندازی خودروهای خود را با تلفن اندرویدی خود روشن کنند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-apps-are-coming-to-select-ford-nissan-and-lincoln-vehicles-in-2024-180007640.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-apps-are-coming-to-select-ford-nissan-and-lincoln-vehicles-in-2024-180007640.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *