اپل اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بازارهای برنامه جایگزین را به App Store Connect اضافه کنند

توسعه دهندگان اتحادیه اروپا اکنون می توانند بازارهای اپلیکیشن جایگزین را به آن اضافه کنند اپ استور اتصال اپل امروز گفت. اپل همچنین موارد ارسالی را برای فرآیند تأیید اسناد رسمی، که برای همه برنامه‌هایی که از طریق بازارهای جایگزین توزیع می‌شوند، لازم است، می‌پذیرد.

اپل اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بازارهای برنامه جایگزین را به App Store Connect اضافه کنند
اپل این تغییرات را در App Store Connect قبل از راه اندازی iOS 17.4 انجام می دهد، به روز رسانی که اکوسیستم اپلیکیشن را در اتحادیه اروپا بازنگری می کند. بازارهای برنامه جایگزین، برنامه‌های ویژه iOS هستند که می‌توان آن‌ها را در یک برنامه دانلود کرد آیفون از یک وب سایت یا یک مرورگر وب، به عنوان جایگزینی برای فروشگاه App. بازارهای برنامه قادر به توزیع برنامه های iOS هستند و به توسعه دهندگان راهی می دهند تا برنامه های خود را بدون استفاده از اپ استور بفروشند.

هم بازارهای جایگزین و هم برنامه هایی که از طریق یکی از بازارها به آیفون اضافه می شوند، توسط اپل بررسی می شوند تا از بدافزارها، ویروس ها و محتوای مخرب مشابه جلوگیری شود.

برای افزودن یک بازار برنامه جایگزین یا ارائه یک برنامه برای تأیید اسناد رسمی، توسعه دهندگان باید با شرایط تجاری جدید اپل موافقت کنید. شرایط تجاری شامل هزینه فناوری اصلی است که بازارهای برنامه را ملزم می‌کند ۵۰ یورو برای هر نصب بپردازند و برنامه‌ها پس از ۱ میلیون نصب، همان هزینه را بپردازند.

با بازارهای برنامه جایگزین که می‌توان به App Store Connect اضافه کرد، می‌توان برنامه‌های توزیع بازار و بازار را راه‌اندازی کرد و از TestFlight برای آزمایش بتا ویژگی‌های جدید استفاده کرد.

TestFlight همچنین از برنامه هایی پشتیبانی می کند که از موتورهای مرورگر جایگزین و پرداخت های جایگزین از طریق ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث استفاده می کنند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/app-store-connect-alternative-app-marketplaces/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *