اپل احتمالاً به دنبال جنجال های آیفون ، به مشتریان کانادایی پرداخت می کند

کانادایی ها ممکن است به زودی واجد شرایط دریافت پرداخت از اپل به دنبال جنجال های باتری آیفون شرکت در سال ۲۰۱۷ باشند.

اپل احتمالاً به دنبال جنجال های آیفون ، به مشتریان کانادایی پرداخت می کند
اپل موافقت کرده است تا ۱۴٫۴ میلیون دلار (CAD) برای حل و فصل دعوای دسته جمعی در کانادا که ادعا می کند این شرکت مخفیانه عملکرد برخی از مدل های آیفون را خنثی کرده است، بپردازد و دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در ۲۹ ژانویه تصمیم خواهد گرفت که آیا توافقنامه پیشنهادی را تأیید کند یا خیر. ، با توجه به الف وب سایتی که برای این پرونده راه اندازی شده است.

در صورت تصویب این تسویه حساب ، افراد واجد شرایط می توانند برای پرداخت ۱۵۰ دلار (CAD) برای هر آیفون تحت تأثیر اپل ، ادعا کنند. مبلغ پرداخت دقیق به تعداد کل مطالبات ارائه شده بستگی دارد. اپل ادعاهای شرح داده شده در دادخواست را تکذیب کرده است ، و تسویه حساب نشانگر پذیرش تقصیر نیست.

این کلاس شامل هر فرد ساکن فعلی یا سابق کانادا (به استثنای کبک) می‌شود که صاحب و/یا آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶s، آیفون ۶s پلاس و/یا آیفون SE با iOS 10.2.1 یا جدیدتر نصب یا دانلود شده باشد. . ، و/یا آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس با iOS 11.2 یا بعد از آن ، قبل از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ نصب یا بارگیری شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد ارسال ادعا در صورت تایید در وب سایت تسویه حساب ارائه می شود – در حال حاضر هیچ اقدامی برای کسانی که مایل به پیگیری این گزینه هستند لازم نیست. کسانی که تمایل دارند انصراف دهید از اقدامات طبقاتی برای حفظ حقوق خود برای شکایت اپل در مورد این ادعاها ، باید تا ۱۰ ژانویه این کار را انجام دهد.

اپل در چندین استان کانادا به دلیل کاهش باتری آیفون در سال ۲۰۱۸ از جمله آلبرتا، بریتیش کلمبیا، انتاریو و ساسکاچوان شکایت کرد. مدت کوتاهی پس از آنکه اپل فاش کرد که این پرونده را تشکیل داده است ، پرونده ها تشکیل شد شروع به پرتاب حداکثر عملکرد برخی از مدل های آیفون با باتری های “شیمیایی”، در صورت لزوم ، برای جلوگیری از خاموش شدن دستگاه ها به طور غیر منتظره. اپل این سیستم مدیریت انرژی جدید را در iOS 10.2.1 معرفی کرد، اما در ابتدا از ذکر تغییر در یادداشت های انتشار آن به روز رسانی ناکام ماند و باعث اعتراض عمومی شد. اپل در نهایت عذرخواهی کرد در مورد عدم شفافیت آن ، و به طور موقت قیمت تعویض باتری آیفون را به ۲۹ دلار تا پایان سال ۲۰۱۸ کاهش داد.

اپل موافقت کرد تا ۵۰۰ میلیون دلار برای تسویه حساب یک دادخواست مشابه طبقاتی در ایالات متحده بپردازد و پرداخت ۹۲٫۱۷ دلار در هر ادعا این هفته شروع شد به کسانی که در این مورد ادعاهایی را ارائه داده اند ، نشانگر پایان حماسه به اصطلاح “باتری” است.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/07/apple-iphone-batterygate-settlement-canada/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *