اپل از فردا ساعت های سری ۹ و اولترا ۲ را بدون اکسیژن خون در ایالات متحده می فروشد

طبق گفته های اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲، از ۱۸ ژانویه بدون ویژگی اکسیژن خون در ایالات متحده فروخته می شود. ۹to5Macشانس میلر، به اپل اجازه می دهد تا از ممنوعیت فروش این مدل ها جلوگیری کند. در فروشگاه آنلاین خود در ایالات متحده، این تغییر از ساعت ۶ صبح فردا به وقت اقیانوس آرام رخ خواهد داد.

اپل از فردا ساعت های سری ۹ و اولترا ۲ را بدون اکسیژن خون در ایالات متحده می فروشد
این گزارش می‌گوید این مدل‌های اپل واچ همچنان شامل برنامه Blood Oxygen هستند، اما وقتی کاربر آن را باز می‌کند، هشداری مبنی بر اینکه برنامه دیگر در دسترس نیست به آن‌ها ارائه می‌شود و به برنامه Health در آیفون هدایت می‌شود. اپل قصد دارد جزئیات بیشتری را در یک سند پشتیبانی که در وب سایت خود منتشر می شود، به اشتراک بگذارد.

اپل تأیید کرد که برنامه Blood Oxygen در مدل‌های سری ۹ و اولترا ۲ که قبلاً فروخته شده بودند، فعال باقی خواهد ماند. این ویژگی همچنین در مدل های اپل واچ که در خارج از ایالات متحده فروخته می شوند در دسترس خواهد بود، زیرا ممنوعیت فروش در سطح بین المللی اعمال نمی شود.

کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده (ITC) در سال گذشته دستور ممنوعیت واردات و فروش صادر کرد در مدل‌های اپل واچ با حسگر اکسیژن خون پس از صدور حکمی مبنی بر اینکه اپل حق اختراع پالس اکسیمتری ماسیمو را با این ویژگی که اولین بار در مدل سری ۶ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، نقض کرده است. Masimo اپل را متهم کرده است. سرقت اسرار تجاری و شکار غیرقانونی کارمندان.

اول ممنوعیت فروش ماه گذشته آغاز شده استاما این بود سریع مکث کرد، زیرا اپل یک اقامت موقت دریافت کرد. اما اپل از اقامت طولانی‌مدت خودداری کرد قرار است ممنوعیت بازگردانده شود فردا از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام شروع می شود. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که ویژگی سنجش اکسیژن خون را در مدل‌های جدید ایالات متحده غیرفعال کرده است تا از این حکم پیروی کند و اطمینان حاصل کند که مشتریان با اختلال محدود به اپل واچ دسترسی دارند.

درخواست اپل همچنان ادامه دارد. این شرکت گفت که به شدت با تصمیم ITC مخالف است و احساس می کند دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار فدرال باید آن را لغو کند. به‌عنوان یک راه‌حل بلندمدت، ظاهراً اپل در حال کار بر روی تغییراتی در الگوریتم برنامه Blood Oxygen است تا از فناوری ثبت شده Masimo جلوگیری کند. مشخص نیست این تغییرات چه زمانی آماده خواهند شد یا برای اپل کافی هستند تا از نقض پتنت جلوگیری کند.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲
برچسب ها: زمینه های
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/17/apple-watch-series-9-ultra-2-without-blood-oxygen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *