اپل اکنون لوازم جانبی جدیدی از Mophie، Scosche، Hue و موارد دیگر ارائه می دهد

اپل امروز فروشگاه آنلاین خود را برای اضافه کردن طیف وسیعی از لوازم جانبی جدید از شرکت‌هایی مانند Mophie، Scosche، Philips Hue، Yale و سایرین به روز کرد. برخی از لوازم جانبی محدود به خرید آنلاین هستند، در حالی که برخی دیگر در مکان های خرده فروشی اپل در سراسر جهان در دسترس هستند.

اپل اکنون لوازم جانبی جدیدی از Mophie، Scosche، Hue و موارد دیگر ارائه می دهد
اپل اکنون در حال فروش است سیستم شارژ مدولار BaseLynx 2.0 Scoscheکه به مشتریان اجازه می دهد تا ماژول های شارژ جداگانه را خریداری کنند آیفوناپل واچ، آی پدو مک. یک کیت همه کاره با قیمت ۲۷۹ دلار وجود دارد که این کیت می تواند آیفون و ایرپاد را به صورت بی سیم شارژ کند، اپل واچ را سریع شارژ کند و چندین آی پد یا مک بوک را با استفاده از داک شارژ عمودی USB-C شارژ کند.

حداکثر ۶۰ وات برای یک iPad، ۳۰ وات زمانی که دو دستگاه در حال شارژ هستند، و ۲۰ وات زمانی که سه دستگاه به درگاه‌های USB-C وصل هستند، در دسترس است. اپل همچنین ماژول های جداگانه را با قیمت های بین ۵۰۰ تا ۱۰۰ دلار ارائه می دهد.

همچنین جدیدترین شارژر مسافرتی ۳ در ۱ Mophie در وب سایت اپل با قیمت ۱۵۰ دلار است. این مدل دارای طراحی مشابه مدل نسل قبلی Mophie است، اما این بار با قابلیت شارژ سریع اپل واچ. می تواند آیفون را با استفاده از شارژ بی سیم شارژ کند MagSafeAirPods را از طریق Qi شارژ کنید و اپل واچ را شارژ کنید.


شارژر زمانی که از آن استفاده نمی‌شود به شکل فشرده در می‌آید و برای سفر ایده‌آل می‌شود، همراه با Mophie یک جعبه شارژر مسافرتی. کابل و آداپتور برق ۳۰ واتی برای استفاده از آن لازم است.


با توجه به HomeKit اپل در حال حاضر این دستگاه ها را می فروشد ۲۱۰ دلار Yale Assure Lock 2 Plusکه از ویژگی کلیدهای هوم اپل پشتیبانی می کند. با کلیدهای خانه، یک کلید دیجیتال به برنامه کیف پول اپل اضافه می شود و با ضربه زدن روی آیفون یا اپل واچ روی قفل، می توان قفل را از طریق NFC باز کرد.


با استفاده از HomeKit می توان قفل را باز کرد و به آن دسترسی داشت و با DoorSense درب به طور خودکار پشت سر شما قفل می شود. توجه داشته باشید که یک ماژول هوشمند Wi-Fi Yale جداگانه برای دسترسی از راه دور مورد نیاز است زیرا قفل برای کار از طریق بلوتوث طراحی شده است.

اپل همچنین آخرین محصول Philips Hue را از Signify ارائه می دهد چراغ های رشته ای LED Hue Festavia. Hue Festavia با قیمت ۲۲۰ دلار، یک رشته چراغ ۶۵ فوتی با ۲۵۰ LED است که برای تزئین درخت یا استفاده در فضای باز در طول تعطیلات ایده آل است.


اینها نورهای رشته ای گرادیان هستند که می توانند روی چندین رنگ تنظیم شوند که با یکدیگر ترکیب شوند و با پل رنگ فیلیپس کار می کنند.

از دیگر محصولات جدید موجود در فروشگاه اینترنتی اپل می توان به جدیدترین محصولات SanDisk اشاره کرد فلش درایو ۲۵۶ گیگابایتی iXpandبلکین ۸۰ دلار پد شارژر ۲ در ۱ Boost Charge Pro در طیف رنگی، کنترلر بازی Backbone One Mobileو سایر موارد، کابل ها و لوازم جانبی. لیست کامل می تواند باشد در فروشگاه اینترنتی اپل یافت شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/15/apple-online-store-accessory-update/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *