اپل برای هفدهمین سال متوالی در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» قرار گرفت

چنگ آهنی اپل در بالای نقطه ثروت«تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» هیچ نشانه‌ای از تضعیف را نشان نمی‌دهد، به طوری که این غول فناوری برای هفدهمین سال متوالی پیش از بسته ۳۰۰+ به پایان رسید.

اپل برای هفدهمین سال متوالی در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» قرار گرفت
اپل بالاتر از مایکروسافت در جایگاه دوم قرار گرفت و آمازون در رتبه سوم قرار گرفت. هر سه شرکت برای پنجمین سال متوالی سه شرکت برتر را جمع آوری کرده اند. نکته قابل توجه، انویدیا، که تراشه‌های GPU آن سرورهای هوش مصنوعی مولد در سراسر جهان را تامین می‌کنند، به بالاترین رتبه خود در رتبه ۱۰ صعود کرد.

ثروت شرکت ها را از طریق مجموعه ای از “ویژگی های کلیدی شهرت” مانند نوآوری، کیفیت مدیریت، مسئولیت اجتماعی، استفاده از دارایی های شرکت، سلامت مالی، کیفیت محصولات و خدمات و رقابت جهانی رتبه بندی می کند. اپل در هر بخش در صدر فهرست قرار گرفت.

همانطور که در گذشته بوده است ثروت با شریک Korn Ferry در بررسی شهرت شرکت همکاری کرد.

برای انتخاب ۵۰ ستاره ما، کورن فری از ۳۷۲۰ مدیر اجرایی، مدیر و تحلیلگر اوراق بهادار که به نظرسنجی‌های صنعت پاسخ داده بودند، خواست ۱۰ شرکتی را که بیشتر تحسین می‌کردند انتخاب کنند. آن‌ها از فهرستی متشکل از شرکت‌هایی که در نظرسنجی‌های سال گذشته در رده ۲۵ درصد برتر قرار گرفتند، به علاوه شرکت‌هایی که در ۲۰ درصد برتر صنعت خود قرار گرفتند، انتخاب کردند. هر کسی می تواند به هر شرکتی در هر صنعتی رای دهد.

برای مشاهده رتبه بندی کامل تحسین شده ترین شرکت های جهان، به سایت مراجعه کنید ثروتوب سایت.

برچسب ها: ثروت


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/01/apple-most-admired-company-17th-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *