Metro Awakening یک داستان اصلی سریال برای VR است که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود

در State of Play شب گذشته، Vertigo Games و Deep Silver سرپوش Metro Awakening را باز کردند، داستانی که منشا آینده سری Metro است.

این بازی به عنوان یک ماجراجویی داستان محور توصیف می شود که به طور انحصاری برای VR ساخته شده است. این نوید مخفی کاری فراوان و یک نبرد خوب را می دهد، با توسعه دهنده بیان شده است که این “فوق العاده ترین” تجربه مترو تا به امروز خواهد بود.

شما به عنوان Serdar در Metro Awakening بازی خواهید کرد. سردار در جستجوی دارو برای همسرش «پزشک و عقل گرا» است. این جستجو بازیکنان را به تونل های زیر مسکو می برد، اما سفر آسانی نخواهد بود. ببینید، تونل ها پر از جهش یافته است. توضیح می‌دهد: “در حالی که شجاعت و عقل شما به حداکثر رسیده است، باید بیاموزید که در خط میان زندگی و مرگ، روح و جهان مادی قدم بزنید و موجودی را که خواهید شد بیدار کنید…” در زیر می توانید تریلر اعلامی Metro Awakening را مشاهده کنید.


Metro Awakening یک داستان اصلی سریال برای VR است که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شودMetro Awakening – Reveal Trailer | بازی های PS VR2


Metro Awakening – Reveal Trailer.

سازنده قول می دهد که Metro Awakening با روایتی که توسط دیمیتری گلوخوفسکی نوشته شده است، به میراث سریال وفادار خواهد بود. گلوخوفسکی گفت: «این داستان اصلی برای من بسیار ضروری است. “احساس بازگشت به پایه ها و ریشه های سری است – اکنون به سطحی که فناوری VR می تواند بیاورد.”

Metro Awakening اکنون در لیست علاقه مندی ها در دسترس است پلی استیشن VR2، متا کوئستو Steam VRبا انتشار برنامه ریزی شده برای مدتی در سال جاری.

در جاهای دیگر در جریان بازی شب گذشته، نگاهی به آن داشتیم Death Stranding 2 – اکنون به طور رسمی تحت عنوان On The Beach – و Sonic x Shadow Generations. برای سایر موارد اعلام شده، حتما بررسی کنید وضعیت کامل بازی Eurogamer در اینجا جمع آوری می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/metro-awakening-is-a-series-origin-story-for-vr-coming-2024?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *