اپل به افتتاح فروشگاه‌های جدید در کانادا ادامه می‌دهد

اپل رسماً اعلام کرده است که قصد دارد یک فروشگاه جدید در مرکز خرید Square One شهر میسیساگا در انتاریو کانادا افتتاح کند. درحال‌حاضر یک فروشگاه اپل در مرکز خرید Square One وجود دارد، اما شرکت قصد دارد به مکان بزرگ‌تری در همان مرکز خرید نقل مکان کند.

در وب‌سایت فروشگاه اپل در Square One نوشته شده است: «یک فروشگاه کاملاً جدید به زودی افتتاح خواهد شد.» هنوز جزئیاتی در مورد زمان دقیق افتتاح فروشگاه جدید اعلام نشده است. با افتتاح فروشگاه جدید، فروشگاه فعلی اپل در این مجموعه به‌طور دائم بسته می‌شود.

مرکز خرید Square One سالانه بیش از ۲۴ میلیون نفر را به خود جذب می‌کند. فروشگاه فعلی اپل در این مجموعه تقریباً ۱۵ سال پیش در آگوست ۲۰۰۹ (مرداد و شهریور ۱۳۸۸)، کمی پس از عرضه‌ی آیفون ۳GS افتتاح شد.

اپل استور یک مجموعه از فروشگاه‌های خرده‌‌فروشی است که توسط اپل اداره می‌شود. این فروشگاه‌ها محصولات مختلف اپل از جمله کامپیوترهای شخصی مک، گوشی‌ آیفون، تبلت آیپد، ساعت هوشمند اپل، هدست واقعیت مجازی ویژن پرو، پشتیبانی نرم‌افزاری و لوازم جانبی محصولات این شرکت را ارائه می‌کنند.

اولین فروشگاه فیزیکی اپل حدود ۲۳ سال پیش در سال ۲۰۰۱ توسط استیو جابز با هدف برقراری ارتباط بهتر با مصرف‌کنندگان تأسیس شد و امروزه تعداد کل اپل‌ استورها به بیش از ۵۰۰ فروشگاه در دنیا می‌رسد و سه کشور اول از لحاظ تعداد اپل استور در دنیا به ترتیب ایالات متحده‌ی آمریکا با ۲۷۲ فروشگاه، چین با ۵۶ فروشگاه و بریتانیا با۴۰ فروشگاه هستند.

اپل درحال افتتاح چندین فروشگاه جدید و همچنین بازسازی برخی از فروشگاه‌های قدیمی خود در سراسر جهان است. هفته‌ی گذشته، شرکت خبر از افتتاح یک فروشگاه جدید به نام Apple Jing’an در چین را داد که پنجاه‌و‌هفتمین فروشگاه اپل در آن کشور خواهد بود.

اوایل امسال اپل یک فروشگاه جدید در کره‌ی جنوبی افتتاح کرد. اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ بالغ‌بر ۲۴ فروشگاه جدید در سراسر دنیا تأسیس کند و ۲۸ فروشگاه قدیمی خود را بازطراحی یا جابه‌جا کند.


منبع: https://www.zoomit.ir/business/418130-apple-teases-new-square-one-store-canada/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *