اپل به دانشجویان کدنویس اجازه می دهد با مهندسان خود در کوپرتینو کار کنند، چالش دانشجویی سوئیفت را آغاز می کند

اپل قرار است آخرین قسمت از چالش دانشجویی سوئیفت مورد انتظار خود را در فوریه ۲۰۲۴ آغاز کند و به علاقه مندان به برنامه نویسی، توسعه دهندگان اپلیکیشن و دانشجویان مهندسی فرصتی منحصر به فرد برای نمایش مهارت های خود و همکاری با تیم اپل در دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینو بدهد. کالیفرنیا.

چالش دانش‌آموزی سوئیفت، با محوریت زبان برنامه‌نویسی سوئیفت اپل، دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا زمین‌های بازی برنامه‌های خود را ارسال کنند و به آنها فرصتی برای کار روی پروژه‌ها با استفاده از زبان به کار گرفته شده توسط متخصصان اپل ارائه می‌دهد. این چالش برای دانش‌آموزانی که در سایت Apple Developer ثبت‌نام می‌کنند آزاد است و ارسال‌ها از فوریه ۲۰۲۴ پذیرفته می‌شوند.

رقابت امسال در مجموع ۳۵۰ برنده را شاهد خواهد بود، از جمله یک دسته جدید از ۵۰ برنده برجسته. این شرکت کنندگان برجسته این امتیاز را خواهند داشت که از نزدیک با تیم اپل در دفتر مرکزی شرکت که بر اساس برتری ارسالی آنها انتخاب شده اند، همکاری کنند.

همه برندگان، از جمله ۵۰ برنده برجسته، یک عضویت آرزومند یک ساله در برنامه توسعه دهندگان اپل دریافت خواهند کرد. این عضویت مزایای انحصاری مانند امکان ارسال برنامه ها به اپ استور و دسترسی به سیستم پشتیبانی جامع اپل را ارائه می دهد.

سوزان پرسکات، معاون ارتباطات جهانی با توسعه‌دهندگان و آموزش و بازاریابی سازمانی اپل، تعهد این شرکت را به حمایت و به رسمیت شناختن توسعه‌دهندگان مشتاق دانشجو ابراز کرد و گفت: «در اپل، ما معتقدیم که همه می‌توانند کدنویسی و ساخت اپلیکیشن‌ها را بیاموزند. مفتخریم که هر ساله با چالش دانشجویی سوئیفت از توسعه دهندگان دانشجوی مشتاق حمایت و به رسمیت می شناسیم.”

علاوه بر این چالش، اپل با راه‌اندازی مواد کدنویسی اضافی برای دانش‌آموزان و مربیان، پشتیبانی خود را از توسعه‌دهندگان دانشجو گسترش می‌دهد. این شرکت همچنین با شرکای اجتماعی برای ارائه منابع تخصصی برنامه نویسی سوئیفت و ارائه اطلاعات اولیه در مورد جدول زمانی چالش دانشجویی سوئیفت در سال ۲۰۲۴ همکاری می کند.

برای کمک به مبتدیان در سفر برنامه نویسی خود، اپل برنامه Swift Playgrounds خود را به نسخه ۴٫۴ به روز کرده است. این برنامه به عنوان یک ابزار ارزشمند برای افرادی است که در حال بررسی کدنویسی و توسعه برنامه در هر دو سیستم عامل iPad و Mac هستند. Swift Playgrounds 4.4 از Swift 5.9 پشتیبانی می کند و شامل SDK برای iPadOS 17 و macOS Sonoma است که تجربه یکپارچه را برای کاربران فراهم می کند.

راجر تاداجوسکی، مدیر اجرایی NC3، بر نقش چالش دانش‌آموزی سوئیفت به‌عنوان پله‌ای برای استعدادهای جوان تأکید کرد و گفت: «چالش دانش‌آموزی سوئیفت پله‌ای برای استعدادهای جوان است و ما در حال ساختن مسیری برای موفقیت آنها هستیم».

از آنجایی که اپل به حمایت از آموزش کدنویسی ادامه می دهد، چالش دانش آموزی سوئیفت یک ابتکار کلیدی در پرورش نسل بعدی توسعه دهندگان نوآور است. تعهد این شرکت به ارائه فرصت های ارزشمند برای برنامه نویسان جوان، بر تعهد آن به پرورش خلاقیت و تخصص در زمینه توسعه اپلیکیشن تاکید دارد.

(با نظر آژانس ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/apple-to-let-coding-students-work-with-their-engineers-at-cupertino-kicks-off-swift-student-challenge-13382422.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *