اپل توانایی دانلود مستقیم برنامه ها از وب سایت های اتحادیه اروپا را اعلام کرد

اپل امروز اعلام کرد سه تغییر دیگر برای توسعه دهندگان در اتحادیه اروپا، به آنها امکان می دهد برنامه ها را مستقیماً از صفحات وب توزیع کنند، نحوه طراحی تبلیغات درون برنامه ای را انتخاب کنند و موارد دیگر.

اپل توانایی دانلود مستقیم برنامه ها از وب سایت های اتحادیه اروپا را اعلام کرد
اپل هفته گذشته فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین را در اتحادیه اروپا فعال کرد در iOS 17.4، به فروشگاه های برنامه شخص ثالث اجازه می دهد تا کاتالوگی از برنامه های توسعه دهندگان دیگر و همچنین برنامه های خود توسعه دهنده بازار را ارائه دهند. از امروز، اپل به فروشگاه های برنامه شخص ثالث اجازه می دهد تا برنامه ها را صرفاً از کاتالوگ خود ارائه دهند. به عنوان مثال، یک استودیو بازی می‌تواند یک فروشگاه اپلیکیشن در iOS ایجاد کند که منحصراً بازی‌های خود را ارائه دهد.

هنگامی که کاربران را به انجام تراکنش در وب سایت خود هدایت می کنند، توسعه دهندگان همچنین می توانند نحوه طراحی تبلیغات درون برنامه ای، تخفیف ها و معاملات خود را انتخاب کنند. قالب های اپل برای طراحی این لینک ها به وب سایت ها از امروز اختیاری هستند.

علاوه بر این، توسعه دهندگان به زودی می توانند برنامه ها را مستقیماً از وب سایت های خود توزیع کنند، مشروط بر اینکه معیارهای خاص اپل را داشته باشند، مانند عضویت در برنامه توسعه دهنده اپل برای دو سال یا بیشتر و داشتن یک برنامه با بیش از یک میلیون نصب اولیه. . در iOS در اتحادیه اروپا در سال گذشته، و متعهد به الزامات جاری، مانند انتشار سیاست های شفاف جمع آوری داده ها. برنامه‌هایی که به این روش توزیع می‌شوند باید مانند سایر برنامه‌های iOS الزامات تأیید رسمی اپل را داشته باشند و فقط می‌توانند از یک دامنه وب ثبت‌شده در آن نصب شوند. اپ استور اتصال.

توسعه دهندگان مجاز برای تسهیل توزیع برنامه از وب، ادغام با عملکرد سیستم، پشتیبان گیری و بازیابی و موارد دیگر به API ها دسترسی خواهند داشت. توزیع وب پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار در اواخر بهار در دسترس قرار می‌گیرد – امکان دانلود مستقیم برنامه‌ها از یک وب‌سایت برای اولین بار در iOS.

آخرین تغییرات بخشی از طرح انطباق با قانون بازارهای دیجیتال اپل (DMA) است و فقط در اتحادیه اروپا اعمال می شود.

برچسب ها: اتحادیه اروپا


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/apple-announces-app-downloads-from-websites/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *