اپل تیم ارزیابی سیری را در سن دیگو به آستین منتقل می کند

طبق گفته چندین کارمند آسیب دیده، اپل در اواخر سال جاری تیمی متشکل از ۱۲۰ نفر را که بر بهبود سیری در سن دیگو متمرکز شده اند، به آستین منتقل می کند.

اپل تیم ارزیابی سیری را در سن دیگو به آستین منتقل می کند
این سازماندهی مجدد توسط اپل امروز در بیانیه ای که با آن به اشتراک گذاشته شد تایید شد MacRumors.

یکی از سخنگویان اپل گفت: «ما تیم‌های حاشیه‌نویسی عملیات داده در ایالات متحده را در محوطه دانشگاه خود در آستین، جایی که اکثریت تیم در حال حاضر مستقر هستند، گرد هم می‌آوریم. “همه افرادی که در حال حاضر شاغل هستند این فرصت را خواهند داشت تا نقش خود را با اپل در آستین ادامه دهند. ما عمیقاً به سن دیگو که در آن رشد قابل توجهی داشته ایم متعهد هستیم و همچنان که تیم های مهندسی در کلاس جهانی خود را گسترش می دهیم به استخدام خود ادامه می دهیم.”

این خبر ابتدا گزارش شد توسط بلومبرگمارک گورمناو گفت که کارمندانی در سن دیگو که مایلند تا ژوئن به آستین نقل مکان کنند، می توانند به وظایف خود ادامه دهند. در این گزارش آمده است که کارمندانی که جابه‌جا نشوند یا نقش دیگری در اپل پیدا نکنند، دستمزد اخراج دریافت خواهند کرد. گزارش او بسیاری از جزئیات خاص دیگر را تشریح می کند.

در حالی که برخی دیگر از شرکت های فناوری بزرگ مانند گوگل، مایکروسافت و آمازون هزاران کارمند خود را در طول سال گذشته اخراج کرده اند، اپل تاکنون از این نتیجه اجتناب کرده است. با این حال، بعید است که همه کارمندان آسیب دیده در سن دیگو مایل باشند بیش از هزار مایل دورتر به آستین نقل مکان کنند، بنابراین ممکن است برخی از آنها با خاتمه مواجه شوند.

کارمندان “ضوابط عملیات داده” در درجه اول وظیفه ارزیابی پاسخ های سیری به پرسش های مشتریانی را بر عهده دارند که در این زمینه شرکت کرده اند. برنامه درجه بندی سیری. در ایالات متحده، این کار به طور کامل در آستین ادامه خواهد داشت. اپل تیم های مشابهی در چین، ایرلند، سنگاپور، اسپانیا و دیگر کشورهای جهان دارد.

بر اساس یک پرونده در سال گذشته، اپل تا ۳۰ سپتامبر تقریباً ۱۶۱۰۰۰ کارمند تمام وقت داشت.

برچسب ها: راهنمای سیری


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/14/apple-moving-san-diego-siri-team-to-austin/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *