چراغ های سبز روی ساعت اپل چه معنایی دارند (و چگونه آنها را خاموش کنیم)

چراغ های سبز روی ساعت اپل چه معنایی دارند (و چگونه آنها را خاموش کنیم)

فناوری پشت آن چراغ‌ها – معروف به «فتوپلتیسموگرافی» – به همین دلیل است که اغلب در پشت اپل واچ خود سبز می‌بینید. در حالی که این کلمه ممکن است ترسناک به نظر برسد، اصل پشت آن بسیار ساده است: از آنجایی که خون ما قرمز است، نور قرمز را منعکس می کند و نور سبز را جذب می کند.

هنگامی که اپل واچ را به مچ دست خود می بندید، LED های سبز رنگ و فتودیودهای حساس به نور بر حجم گردش خون در مچ دست شما در یک نقطه خاص از زمان نظارت می کنند. این چراغ ها در هر ثانیه صدها بار چشمک می زنند و به ساعت اجازه می دهند ضربان قلب شما را در هر دقیقه محاسبه کند.

بنابراین، وقتی می بینید که آن چراغ ها چشمک می زند، می دانید که ساعت شما به سختی کار می کند پیگیری ضربان قلب شما. شما همیشه چراغ های LED سبز رنگ را روی ساعت خود نمی بینید زیرا به طور مداوم ضربان قلب شما را در طول روز کنترل نمی کند. درعوض، این ساعت ضربان قلب شما را به طور مداوم هنگام تمرین و برای مدت کوتاهی پس از آن، برای تعیین میزان ریکاوری تمرینی شما بررسی می کند. در طول جلسات برنامه Breathe نیز همین کار را انجام می دهد.

به غیر از آن، ضربان قلب شما را به صورت دوره ای در طول روز در حالی که ساکن نشسته اید یا راه می روید اندازه گیری می کند. از این اطلاعات برای محاسبه میزان استراحت روزانه و میانگین میزان پیاده روی شما استفاده می کند. همه اینها به گونه ای طراحی شده اند که به شما بینشی در مورد سلامتی، تناسب اندام و رفاه عمومی شما بدهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1491135/what-apple-watch-green-lights-mean-how-to-turn-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *