اپل تی‌وی پلاس یک سریال علمی تخیلی حماسی دیگر در راه دارد و این یکی از ربات‌های مرگبار در آن است

اپل تی‌وی پلاس یک سریال علمی تخیلی حماسی دیگر در راه دارد و این یکی از ربات‌های مرگبار در آن است

اگر به داستان های علمی تخیلی و گمانه زنی هوشمند علاقه دارید، اپل تی وی پلاس نمایش های بسیار خوبی در کاتالوگ خود دارد – و در آستانه دریافت چیزی است که به نظر می رسد یکی دیگر از مجموعه کتاب های اقتباس شده از یک سایبورگ باشد.

بر اساس برنده جایزه و عمیقا دیستوپیایی The Murderbot Diaries توسط مارتا ولز، این نمایش یک محافظ ربات خودآگاه و خود هک را دنبال می کند که توسط انسان ها وحشت زده می شود اما به سمت آنها نیز کشیده می شود.

در این نمایش الکساندر اسکارسگارد در نقش اصلی حضور خواهد داشت. همچنین این دومین همکاری اپل با تهیه کننده اجرایی دیوید اس گویر است – گویر مجری و تهیه کننده اجرایی پایهکه در حال حاضر در حال پخش است دومین فصل با استقبال خوب و بوده است برای فصل سوم تمدید شد هم.

من به این یکی خیلی امید دارم همانطور که اپل با شکوه نشان داد سیلوکه اقتباسی از سه گانه Wool بود، پخش کننده در تبدیل سریال های علمی تخیلی محبوب به نمایش های علمی تخیلی بسیار خوب است – جای تعجب نیست که چرا ما آن را یک سریال نامیدیم. مدینه فاضله نمایش علمی تخیلی.

Murderbot درباره چیست؟

در رمان‌های ولز، ربات سایبورگ قاتل یک واحد امنیتی است – به اختصار SecUnit – که وظیفه آن محافظت از دانشمندان انسانی در دنیایی دور است. Murderbot انسان‌ها را خیلی دوست ندارد، اگرچه عشق بسیار انسانی به تماشای درام‌های تلویزیونی دارد و نسبت به همه چیز بدخلق و طعنه‌آمیز است. و وقتی مشخص شد که یک قاتل آزاد است، Murderbot باید بازماندگان را زنده نگه دارد.

این یک چیدمان عالی است و در طول رمان‌ها به چیزی بیش از یک ماجراجویی علمی تخیلی تبدیل می‌شود. در حالی که داستان هر کتاب مستقل است – و آن را برای فصل های آینده ایده آل می کند – قوس گسترده تری وجود دارد که هوش مصنوعی و معنای انسان بودن را بررسی می کند.

من عاشق این بررسی از کتاب قرمز همه سیستم ها هستم NPR [very, very mild spoilers ahead]: “هرقدر که می خواهید فکر کنید این فقط یک شیرینی سبک وزن است که از جنگ ربات ها و قتل فضایی ساخته شده است – و به همان اندازه همه سیستم ها قرمز می‌خواهد خود را چیزی جز جنگ ربات‌ها و قتل فضایی نشان دهد – مارتا ولز کار بسیار هوشمندانه‌ای انجام داد. او با ساختن داستان ربات قاتل خود در درجه اول شخصیت محور، یک داستان انسانی ظریف، ظریف و عمیقاً بدخلق را در درون این تله‌ها پنهان کرد.

ده قسمت از Murderbot برای شروع وجود خواهد داشت، و در حالی که اپل تاریخ پخش را اعلام نکرده است، ما انتظار داریم این قسمت در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. این به شما زمان زیادی برای تماشا می دهد. سیلو اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، و تا به حال هر چهار فصل را تماشا کنید برای تمام بشریتیکی از بهترین نمایش ها در Apple TV Plus از هر ژانری

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/apple-tv-plus/apple-tv-plus-has-another-epic-sci-fi-series-on-the-way-and-this-ones-got-murderbots-in-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *