اپل جلوی ویژگی Beeper Mini iMessage برای اندروید را می گیرد

به نظر می‌رسد که اپل روزنه‌ای را که Beeper Mini قبلاً انجام می‌داد بسته است iMessage را به اندروید بیاورید، توقف حباب های آبی از دستگاه های Android. Beeper Mini امروز زودتر از موعد کار را ترک کرد و کاربران پیام‌های خطای “نستود در جستجوی سرور: زمان درخواست جستجو به پایان رسید” را دریافت کردند.

اپل جلوی ویژگی Beeper Mini iMessage برای اندروید را می گیرد
بیپر در توییتر گفت که اینطور است بررسی موضوعاما اریک میگیکوفسکی، مدیرعامل بیپر به این موضوع گفت TechCrunch که “همه داده ها” نشان می دهد که اپل در واقع راهی برای جلوگیری از کارکرد Beeper Mini پیدا کرده است.

Beeper Mini در روز سه شنبه معرفی شد پروتکل های iMessage مهندسی معکوس و رمزگذاری، با بهره گیری از سرورهای iMessage خود اپل، به کاربران اندروید اجازه می دهد پیام های حباب آبی را به iMessage ارسال کنند. آیفون کاربران این برنامه از تمام عملکردهای iMessage از جمله رسید خواندن، نشانگرهای تایپ، واکنش ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

Beeper Mini نیازی به شناسه اپلانحراف از سایر iMessage با امنیت کمتر در برنامه های Android مثل سانبرد. نحوه عملکرد Beeper Mini این بود به طور عمیق توضیح داد در یک پست وبلاگ، به اپل بینشی در مورد نحوه کار آن می دهد. Beeper Mini از مهندسی معکوس توسط محقق امنیتی jjtech استفاده می کرد روش شناسی خود را بیان کرد و اجرای اثبات مفهوم iMessage را در Github به اشتراک گذاشت.

این برنامه مستقیماً با سرورهای iMessage اپل ارتباط برقرار می کرد و شماره تلفن کاربران Beeper را به عنوان کاربران iMessage ثبت می کرد تا امکان دسترسی به حباب آبی را فراهم کند. پس از راه‌اندازی Beeper Mini، بلافاصله گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تعطیلی آن توسط اپل منتشر شد، اما مشخص نبود که اپل بتواند این کار را با توجه به روشی که کاربران واقعی iMessage را تقلید می‌کند انجام دهد.

به نظر می رسد اپل راهی پیدا کرده است، بنابراین این می تواند پایان Beeper Mini باشد. میگیکوفسکی گفت TechCrunch این شرکت “گزینه ها” را ارزیابی خواهد کرد تا بفهمد چه معنایی برای آینده برنامه دارد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/08/beeper-mini-imessage-for-android-shutdown/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *