اپل در حال پایان دادن به همکاری خود با گلدمن ساکس است

اپل و گلدمن ساکس چهار سال پس از پیوستن به یک کارت اعتباری اپل به طور بالقوه به همکاری خود پایان می دهند. روزنامه وال استریت گزارش ها. این شرکت ها اخیرا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کردند، اما اپل پیشنهاد می کند که این قرارداد در ۱۲ تا ۱۵ ماه آینده پایان یابد.

اگرچه این جفت یک را راه اندازی کرد حساب پس انداز پربازده در آوریل امسال، این احتمال وجود دارد که گلدمن از جدایی احتمالی خیلی ناراحت نشود. ماه گذشته، گزارش ها پیشنهاد شده است این بانک قصد داشت از تجارت وام دهی مصرف کننده خارج شود. اوایل سال جاری تا آنجا پیش رفته بود که به اپل گفته بود که می‌خواهد از توافق خارج شود و به امریکن اکسپرس نزدیک شد تا سمت عملیات آن را در اختیار بگیرد.

گلدمن همچنین اخیراً ترتیباتی را برای فروش شرکت گرین اسکای وام بهبود خانه انجام داده و قصد دارد به همکاری دیگر کارت اعتباری خود با جنرال موتورز پایان دهد. اساساً، گلدمن سعی کرد در خارج از مشتریان شرکتی و بسیار ثروتمند تنوع ایجاد کند و به طور بالقوه میلیاردها دلار را قبل از بازگشت به اصول اولیه حذف کرد. بانک به کارمندان گفته است که هرگونه اخراج شامل حقوق یک سال می شود.

در یک بیانیه به CNBCیکی از نمایندگان اپل گفت: “اپل و گلدمن ساکس بر ارائه یک تجربه باورنکردنی برای مشتریان خود متمرکز شده اند تا به آنها کمک کند زندگی مالی سالم تری داشته باشند. اپل کارت برنده جایزه با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف کنندگان روبرو شده است و ما به نوآوری و ارائه ادامه خواهیم داد. بهترین ابزار و خدمات برای آنها.”

شراکت اپل و گلدمن هرگز برای شرکت ها یا مصرف کنندگان یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​نبود. کارمندان گلدمن از جنبه هایی مانند برنامه پرداخت و فشار برای تأیید درخواست انبوه ناامید بودند. از سوی دیگر، مشتریان گزارش دادند که خدمات بانک به مشتریان یک کابوس بود، از جمله تاخیر در نقل و انتقالات و سخنرانی نمایندگان. مطابق با اطلاعات.

آینده از کارت اعتباری اپل و حساب پس انداز پربازده نامشخص است. این جفت بخشی از بخش خدمات اپل هستند که در مقایسه با کاهش فروش عمومی، درآمد رو به رشدی داشته است. Synchrony Financialکه با آمازون و پی پال کار می کند، در حال بررسی امکان پذیرفتن نقش گلدمن بوده است. این شرکت در ابتدا علیه گلدمن برای این برنامه پیشنهاد داد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-is-reportedly-ending-its-partnership-with-goldman-sachs-104511694.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-is-reportedly-ending-its-partnership-with-goldman-sachs-104511694.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *