اپل دوباره دسترسی به لیست علاقه مندی های نمایش تلویزیونی iTunes و فیلم را در iOS 17.3 اضافه می کند

اپل امروز تغییراتی در برنامه iTunes Store در iOS 17.3 ایجاد کرد و به کاربران اجازه داد به لیست علاقه مندی های برنامه های تلویزیونی و فیلم های خود دسترسی داشته باشند. اپل با iOS 17.2، iPadOS 17.2 و tvOS 17.2 لیست آرزوهای کشته شده بدون اخطار زمانی که گزینه خرید نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را از برنامه iTunes Store به برنامه تلویزیون منتقل کرد.

اپل دوباره دسترسی به لیست علاقه مندی های نمایش تلویزیونی iTunes و فیلم را در iOS 17.3 اضافه می کند
دسترسی به لیست آرزوها در واقع تنها چند روز پس از انتشار به‌روزرسانی به tvOS 17.2 مجدداً اضافه شد، اما هیچ راهی برای دسترسی به فهرست علاقه‌مندی‌ها وجود ندارد. آیفون یا آی پد به iOS 17.2 یا iPadOS 17.2 به روز شد.

با به‌روزرسانی غیرمستقیم اپل، آیفون‌ها و آی‌پدهایی که نسخه بتای iOS 17.3 را اجرا می‌کنند، اکنون دکمه «رفتن به فهرست خواسته‌های شما» را در زیر بخش‌های فیلم و نمایش تلویزیونی خواهند داشت که امکان دسترسی به همه چیزهایی که به فهرست اضافه شده است را فراهم می‌کند. گذشته این لیست برای اولین بار توسط کاربر توییتر فدریکو.

ممکن است ایده خوبی باشد که برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که در فهرست هستند یادداشت کنید، زیرا ممکن است برای همیشه وجود نداشته باشند. این اپل تی وی برنامه ای که اپل به آن انتقال داده است، عملکرد لیست علاقه مندی ندارد و در عوض محتوا را به رابط کاربری “Up Next” اضافه می کند.

iOS 17.3 و iPadOS 17.3 قرار است هفته آینده برای عموم عرضه شوند.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/19/itunes-movies-tv-show-wishlists-ios-17-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *